لوازم یدکی لیفتراک اجزای مهم و کاربردی آن را تشکیل می دهند. لیفتراک با هدف اجرای ایمن حمل و نقل بارها ساخته شده اند. دهۀ اخیر شاهد کاربرد گستردۀ لیفتراک در صنایع مختلف بوده ایم که توانسته اند با استفاده از آن پروسۀ عملیات باربری را به میزان قابل توجهی سرعت ببخشند. لیفتراک نیز نوعی ماشین صنعتی محسوب می شود که متشکل از انواع قطعات و تجهیزات مکانیکی است. دارندگان این ماشین ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی لیفتراک داشته باشند. برای آگاهی از اسامی برخی از قطعات لیفتراک می توانید تا انتهای میکرو مقاله همراه ما باشید.

شرکت پارت یدک راهسازی جزء یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ پخش قطعات و لوازم یدکی لیفتراک با برندهای معتبر ایرانی و خارجی به فعالیت خود ادامه می دهد. دارندگان لیفتراک می توانند در صورت لزوم، قطعات مورد نیاز خود را از طریق دفتر مرکزی این مجموعه با قیمت ارزان تر از بازار تأمین نمایند.

آشنایی با اجزا و لوازم یدکی لیفتراک

در ادامۀ متن به معرفی برخی از قطعات و قسمت های اصلی لیفتراک می پردازیم تا بیشتر با نحوۀ کارکرد این ماشین آشنا شوید.

اگر شما جزء افرادی هستید که اولین بار، از ماشین آلات لیفتراک تهیه نموده اید. نیاز است با اجزای اصلی تشکیل دهندۀ آن بیشتر آشنا شوید. دکل، شاخک، اهرم، چراغ ها، اتاقک راننده، وزنه تعادل، جک بالابرنده، جک پایین بر، نمایشگر وضعیت عملکرد شاخک، تایرها، موتور و ... تنها برخی از اجزاء و لوازم یدکی لیفتراک به شمار می روند و نقش تعیین کننده ای در عملکرد ماشین دارند. بدون شک سالم بودن هر کدام از قطعات لیفتراک، تضمین کنندۀ ایمنی حمل کالاها می باشد. از این رو پیش از حمل و نقل بارها، بررسی وضعیت سلامت لیفتراک ضرورت دارد و می تواند مانع از بروز خسارت به کالاها گردد.

جهت سفارش اینترنتی قطعات لیفتراک می توانید به وب سایت شرکت پارت یدک راهسازی مراجعه نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 579
نمایش همه
علاقه مندی ها ()