لوازم یدکی لودر اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهد. در واقع یک خودرو متشکل از قطعات ریز و درشتی است که در دسته بندی های متعددی جایگذاری می شوند که امکان حرکت و عملکرد فنی و مکانیکی را برای آن وسیلۀ مورد نظر فراهم سازند. فروش  لوازم یدکی لودر جهت تأمین قطعات معیوب ماشین صورت می گیرد. لودر نوعی ماشین سنگین است که توسط سازندگان ماشین آلات راهسازی و صنعتی ساخته و در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته می شود.

شرکت پارت یدک راهسازی جزء یکی از مراکز معتبر عرضه کنندۀ قطعات لودرهای برند خارجی و ایرانی در تهران و شهرستان ها می باشند.

تأمین انواع لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری و لاستیکی

تا کنون ماشین لودر را از نزدیک مشاهده نموده اید که مجهز به بیل بزرگی در قسمت جلویی است که امکان خاکبرداری با ظرفیت زیادی را برای این ماشین میسر می سازد.

سازندگان ماشین لودر، این خودرو را در سه مدل اصلی ساخته اند که می توان به لودرهای چرخ لاستیکی، لودر چرخ زنجیری و لودرهای بکهو یا مینی لودر اشاره نمود. بدیهی است هر دسته بندی متشکل از لوازم یدکی لودر با مشخصات فنی متفاوت می باشند.

پیش از مراجعه برای خرید قطعات لودر ، باید بدانید که برخی از لوازم یدکی آنها بر اساس برند لودر و مدل آن، متفاوت از یکدیگر باشد. در واقع کمپانی های سازندۀ ماشین آلات سنگین، یک ماشین را در مدل های متفاوتی تولید می کنند که ارتقاء یافته و ظرفیت بیشتری داشته باشند.

دلتا، سانی، سانوارد، کوماتسو، زوملاین، لونکینگ، ولوو، هیوندا و ... برخی از برندهای معتبر ماشین آلات سنگین به شمار می روند و توانسته اند موفق به ساخت انواع لودر با ظرفیت های مختلف شوند. هنگام تهیۀ قطعات لودر باید تطابق برند، مدل و مشخصات فنی قطعات و ماشین صورت گیرد.

جهت تهیۀ قطعات و لوازم یدکی انواع ماشین آلات سنگین می توانید با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()