نمایندگی هپکو به عنوان یکی از مجموعه های معتبر فعالیت می کند. در واقع این مجموعه به اقتضای نیاز بازار تلاش می کنند محصولات کمپانی هپکو را در مدل های مختلف تولید و روانۀ بازار نمایند. کمپانی هپکو به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ ساخت ماشین آلات راهسازی، کشاورزی، صنعتی، معدنی در شهر اراک آغاز نموده است. کمپانی هپکو در سال 1386 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده و با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه مهندسین مجرب، اقدام به تولید ماشین آلات با کیفیت نموده است. مرکز  نمایندگی هپکو به منظور عرضۀ محصولات این کمپانی به صورت اورجینال و با کیفیت عالی فعالیت خود را در سطح شهر آغاز می کنند.

فروشگاه هیدروسنتر با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهند، به عنوان یکی دیگر از نمایندگی های هپکو در تهران خدمات رسانی می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن پتانسیل و ظرفیت های موجود قادر به عرضۀ انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد.

نمایندگی رسمی هپکو

امروزه نمایندگی های رسمی هپکو با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به تأمین قطعات و لوازم یدکی هپکو متناسب با ماشین آلات تولیدی این مجموعه در سطح شهر می باشند. کمپانی هپکو طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند موفق به ساخت ماشین آلات صنعتی در صنایع مختلف گردند. لودر، بیل چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی، بکهو لودر، اسکریپر و ترنچر، کمباین و تراکتور، مینی لودر، غلتک، کریدر، دامپتراک و ... برخی از ماشین آلات رایج هستند که به واسطۀ کمپانی هپکو تولید و روانۀ بازار داخل شده است. مرکز نمایندگی هپکو به دلیل پتانسیل هایی که دارد، قادر به عرضۀ قطعات و لوازم یدکی هپکو می باشند. برای خرید لوازم یدکی هپکو به سایت مراجعه کنید.

جهت سفارش انواع قطعات ماشین آلات سنگین هپکو می توانید به واسطۀ فروشگاه هیدروسنتر که از نمایندگان رسمی هپکو هستند، تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()