نمایندگی پرکینز با کسب مجوزهای لازم از سوی کمپانی پرکینز است که بتوانند به طور مستقیم محصولات شرکت پرکینز را تهیه و توزیع نمایند. پرکینز از جمله شرکت هایی است که زیر مجموعۀ کمپانی کاترپیلار فعالیت می کند و قادر به طراحی و ساخت انواع موتورهای دیزل صنعتی، کشاورزی و غیره می باشد. با استفاده از این امکانات به راحتی می توان در مدت زمان کوتاه، فعالیت عمده ای را به سهولت انجام داد. دفاتر معتبر نمایندگی پرکینز موظف به فروش محصولات نمایندگی پرکینز با قیمت مناسب و همراه با گارانتی می باشند.

فروشگاه هیدروسنتر نیز یکی از نمایندگی های پرکینز در سطح کشور می باشد. به واسطۀ این مجموعه امکان خرید انواع قطعات موتور دیزلی ماشین آلات سنگین، صنعتی، کشاورزی و غیره برای عموم مشتریان فراهم می باشد. 

امکانات نمایندگی رسمی پرکینز

نکتۀ مهم که در رابطه با نمایندگی رسمی پرکینز وجود داد، امکان تهیۀ لوازم یدکی و قطعات پرکینز همچون موتور دیزل، ژنراتور و غیره می باشد. با توجه به اهمیت کاربرد موتور در ساخت ماشین آلات سنگین، با ایجاد اختلال در عملکرد موتور، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات موتور باشد. در حال حاضر برخی از مراکز توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین به عنوان نمایندگی رسمی پرکینز فعالیت خود را آغاز می کنند، تا بدین وسیله بتوانند موتور دیزل ژنراتور، موتور برق، موتور دیزل پرکینز، دیاگ پرکینز، فیلتر پرکینز، ژنراتور گازسوز و ... را با قیمت مناسب از طریق کمپانی پرکینز تهیه نموده و با قیمت ارزان تر از بازار محصولات را به مشتریان عرضه نمایند. به واسطۀ خرید از نمایندگی پرکینز می توان با اطمینان قطعات پرکینز اورجینال را با قیمت مناسب تهیه نمود. توسط برخی از افراد امکان خدمات دهی نمایندگان پرکینز وجود دارد و می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

فروشگاه هیدروسنتر از جمله مجموعه های معتبر است که در تهران به عنوان یکی دیگر از نمایندگی های معتبر پرکینز و نمایندگی هپکو به فروش لوازم یدکی پرکینز اورجینال می پردازد.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()