لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهند. کمپانی کوماتسو از جمله برندهای معروف است که فعالیت خود را در کشور ژاپن راه اندازی نموده و با بهره گیری از امکانات پیشرفته موفق به ساخت ماشین آلات سنگین و صنعتی همچون لیفتراک، جرثقیل، گریدر، بیل مکانیکی، لودر، مینی لودر و غیره می باشند. فروش  لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو نیز با هدف تأمین قطعات مورد نیاز دارندگان لیفتراک این برند در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لیفتراک مجهز به دوشاخک است که امکان بلند کردن اجسام را میسر می سازد. از این رو مجموعه هایی که مجهز به محیط انبار و شلف بندی جهت دسته بندی کالاهای مختلف می باشند، بدون شک با استفاده از لیفتراک می توانند به پروسۀ حمل و نقل محصولات سرعت ببخشند.

فروشگاه هیدروسنتر یکی از مجموعه های بزرگ در عرصۀ تأمین تجهیزات ماشین آلات سنگین در تهران می باشد. در لیست محصولات این توزیع کنندۀ عمده، امکان خرید قطعات لیفتراک کوماتسو در مدل های مختلف وجود دارد. تأمین قطعات اورجینال و اصل از اهداف اصلی این کمپانی شاخص می باشد.

فروش لوازم یدکی لیفتراک برقی و دیزلی کوماتسو

لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز از جمله انواع ماشین آلات لیفتراک کوماتسو محسوب می شوند که با ظرفیت های متفاوتی ساخته و به بازار جهانی عرضه نموده اند. لیفتراک کوماتسو از برندهای معتبر است که جهت حمل وسایل سنگین در کارخانجات مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از این رو هنگام خرید قطعات لیفتراک کوماتسو ، مدل و مشخصات فنی قطعات و لیفتراک در نظر گرفته شود. لیفتراک بالابر از جمله پرکاربردترین ماشین آلات صنعتی است که می توان جهت حمل بار مورد استفاده قرار گرفته می شود.  

مرکز ایران هیدرولیک مرکزی با سال ها کسب تجربه توانسته اند موفق به عرضۀ لوازم یدکی قطعات انواع لیفتراک کوماتسو با قیمت مناسب شوند. 

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()