قطعات بیل مکانیکی دوسان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از مواد اولیۀ مرغوب ساخته شده اند. جهت خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان می توانید به فروشگاه های معتبر و نمایندگی های معتبر عرضۀ تجهیزات و لوازم ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید. کمپانی دوسان به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ تولید انواع ماشین آلات راهسازی، موتورهای دیزل و همچنین ژنراتور در کرۀ جنوبی راه اندازی شده است. در لیست محصولات این کمپانی بزرگ می توان ساخت ماشین آلات بیل مکانیکی، لودر و مینی لودر را مشاهده نمود.

فروشگاه هیدروسنتر به دلیل نوع کسب و کاری که آغاز نموده، در حوزۀ واردات و توزیع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان و دیگر محصولات این کمپانی و دیگر برندهای معتبر در سطح کشور می باشد.

عوامل اساسی خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان

عوامل کلیدی که هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان بایستی در نظر گرفته شوند، عبارتند از مدل بیل، دسته بندی لوازم یدکی، اطمینان از اصل بودن قطعات، قیمت و تضمین کیفیت می باشد. بی توجهی به این نکات مهم، می تواند شما را متحمل خسارت مالی نماید.

بیل مکانیکی از جمله ماشین آلاتی است که مجهز به قطعات سربیل، دکل و مفصل بازویی است که اپراتور یا راننده اجازۀ عملیات خاکبرداری و حفاری عمیق را می دهد. از این رو کاربرد گستردۀ بیل را می توانید در اجرای پروژه های ساختمان سازی جهت گودبرداری محل و همچنین انجام عملیات حفاری کانال و تونل مشاهدهه نمود. به دلیل نوع کاربری که بیل ها دارند، افرادی که مالک بیل دوسان می باشند، طبیعتاً در طول ماه ها و یا سال ها استفاده از بیل، نیازمند به تهیۀ قطعات بیل مکانیکی دوسان خواهند داشت.

در همین راستا فروشگاه هیدروسنتر که در زمینۀ تأمین لوازم یدکی ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند، می توانند در لیست قطعات عرضه شده، فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان را داشته باشند.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()