قطعات لیفتراک تویوتا از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها جهت اجرای کار خاص در طراحی و ساخت لیفتراک ساخته شده اند. کمپانی تویوتا فعالیت خود را در کشور ژاپن راه اندازی نموده است. این مجموعه به عنوان یکی از شرکت های مطرح و بزرگ در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین و همچنین صنعت خودروسازی سواری و باری فعالیت می کند. لیفتراک نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش این کمپانی به شمار می رود و در داخل کشور نیز برخی از کارخانجات و شرکت ها مجهز به لیفتراک تویوتا هستند و در صورت بروز آسیب فنی برای چنین ماشین آلاتی به دنبال خرید قطعات لیفتراک تویوتا از مراکز معتبر در سطح کشور می باشند.

فروشگاه هیدروسنتر یکی از فروشندگان معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش قطعات لیفتراک تویوتا و دیگر برندهای معروف در تهران تأسیس شده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشند. به صورت تلفنی و یا اینترنتی پاسخگوی سفارشات قطعات انواع لوازم یدکی لیفتراک، جرثقیل، گریدر و غیره می باشند.

فروش انواع قطعات لیفتراک تویوتا

لیفتراک از جمله ماشین آلات پرکاربرد در امور حمل و نقل بار می باشد. با استفاده از لیفتراک می توان کالاها را در راستای عمودی جابجا نمود و حتی برای مسافت های کوتاه جهت جابجایی وسایل زیادی از آن استفاده نمود. ساخت لیفتراک تویوتا در مدل و ظرفیت های باری مختلف صورت می گیرد و کارخانجات، فروشگاه ها و مجموعه های مختلف می توانند متناسب با حجم کار، مناسب ترین مدل لیفتراک دستی، برقی، دیزلی و دوگانه سوز را تهیه نمایند. طبیعتاً هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک تویوتا باید نسبت به مشخصات فنی ماشین توجه داشت. لازم به ذکر است که لیفتراک های بزرگ با ظرفیت 50 تن به بالا را جهت جابجایی کانتینرهای سنگین استفاده می کنند.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()