لوازم یدکی لیفتراک تویوتا شامل اجزای مختلفی است که جهت اجرای کارهای مشخصی درون سیستم تعبیه شده اند. لیفتراک یکی از پرکاربردترین ماشین های صنعتی است که جهت اجرای پروژه های حمل و نقل محصولات در کارخانجات، فروشگاه ها، اسکله ها، پایگاه های نظامی، فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تویوتا از جمله برندهای معتبر است که در کشور ژاپن راه اندازی شده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار داشت، توانستند موفق به طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی همچون لیفتراک، جرثقیل و غیره گردند. فروش لوازم یدکی لیفتراک تویوتا در مدل های مختلف در سطح بازار صورت می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر یکی از مجموعه های مجرب در حوزۀ فروش قطعات ماشین آلات سنگین و صنعتی در تهران تأسیس شده و با بررسی تمام جوانب توانسته اند شرایطی مناسب جهت تأمین لوازم یدکی انواع لیفتراک تویوتا برای مشتریان فراهم سازند.

خرید لوازم یدکی لیفتراک تویوتا با قیمت ارزان

قیمت لوازم یدکی لیفتراک تویوتا به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به مدل لیفتراک، موجود بودن، قیمت ارز و نوع قطعه اشاره نمود. لیفتراک مجهز به دکل یا شاخک، چرخ ها، وسایل هشدار دهنده، سیستم هیدرولیک، وزنه تعادل، کابین راننده، شاسی و ... می باشد. هر کدام از دسته بندی های سیستم لیفتراک شامل قطعات مختلفی است که جهت انجام کار خاص طراحی شده اند.

قسمت کابین راننده لیفتراک متشکل از قطعات مختلفی همچون فرمان، پدال، اهرم، صندلی، سیستم های اندازه گیری، چراغ و غیره می باشد. لیفتراک همچنین دارای وسایل هشدار دهنده همانند تجهیزات هشدار دهنده دیداری و شنیداری، بلندگو، بوق، چراغ چشمک زن، قطعۀ نگهدارنده بار و غیره است. حین استفاده از لیفتراک امکان از کار افتادگی هر کدام از قطعات لیفتراک تویوتا وجود خواهد داشت.

از این رو جهت خرید قطعات لیفتراک کوماتسو و تویوتا می توانید از طریق مرکز فروش هیدروسنتر استعلام نموده و پس از اطمینان از کیفیت با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()