قطعات لیفتراک کوماتسو از مواد اولیۀ مرغوب ساخته می شوند که مقاومت و استحکام لازم در برابر جابجایی وسایل سنگین داشته باشد. از گذشته های دور جهت جابجایی وسایل در کارخانجات و شرکت ها از نیروی انسانی زیاد استفاده می شد ولی با گذشت زمان شرکت های سازندۀ ماشین آلات صنعتی توانستند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، موفق به طراحی و ساخت لیفتراک با مشخصات فنی متفاوت گردند. کمپانی کوماتسو به اقتضای نیاز بازار و نیروی متخصص توانست موفق به ساخت ماشین آلات لیفتراک گردد. فروش  قطعات لیفتراک کوماتسو توسط برخی از شرکت های سازنده و عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین در سطح جهان صورت می گیرد.  

در همین راستا فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از مراکز توزیع قطعات انواع لیفتراک کوماتسو در تهران کسب و کار مجموعۀ خود را راه اندازی نموده است.

قطعات لیفتراک برقی و دیزلی کوماتسو

با توجه به تنوع مدل های ماشین لیفتراک، توسط مراکز عرضۀ لوازم یدکی ماشین سنگین، امکان خرید قطعات لیفتراک برقی کوماتسو و یا قطعات لیفتراک دیزلی کوماتسو وجود دارد.

ماشین لیفتراک از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها در سیستم و دسته بندی های متفاوت جایگذاری شده اند. قطعات موتور لیفتراک کوماتسو ممکن است از کمپانی های معتبر تهیه شده باشد و درون سیستم موتوری ماشین قرار داده می شوند. فروش قطعات لیفتراک تویوتا توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

دکل از جمله مهمترین قطعات لیفتراک محسوب می شود چون کاربرد اصلی این نوع قطعه برای بالا بردن و جابجایی کالاها می باشد. هر کدام از قطعات لیفتراک کوماتسو نقش اساسی در عملکرد ماشین دارد و متناسب با مدل ماشین، از لوازم یدکی با مشخصات فنی متفاوت استفاده می شود. در صورت بوجود آمدن اختلال در عملکرد سیستم بالابر دکل، نیاز به بررسی قطعات این قسمت می باشد و نسبت به تعمیر لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در این بخش اقدام نمود.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 589
نمایش همه
علاقه مندی ها ()