قطعات بیل مکانیکی سانی اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهند. سانی از جمله شرکت های معتبر در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین است که توانسته اند موفق به ساخت بیل مکانیکی، لودر، مینی لودر و غیره گردند. این مجموعه به دلیل ساخت محصولات با کیفیت، به عنوان یکی از برندهای برتر در سطح جهان محسوب می شود و در حال حاضر در کشور ما نیز برخی از مجموعه های صنعتی به منظور انجام برخی از پروژه های عمرانی با خرید بیل مکانیکی سانی، در مدت زمان کوتاه فعالیت خود را انجام می دهند. فروش قطعات بیل مکانیکی سانی  توسط برخی از مراکز عرضۀ لوازم ماشین آلات عمرانی صورت می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر از دیگر مراکزی است که با بهره گیری از تخصص افراد مجرب، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع قطعات بیل مکانیکی سانی، کاترپیلار، کوماتسو، دوسان و ... با تضمین قیمت و کیفیت گردند.

مشخصه های قطعات بیل مکانیکی سانی اورجینال

به راحتی نمی توان قطعات اورجینال را تشخیص داد ولی با مراجعه به مراکز معتبر می توانید با قیمت مناسب تهیه نمائید. تعدد قطعات بیل مکانیکی سانی بسیار است و در دسته بندی های مختلف تعبیه شده اند. قطعات موتوری بیل سانی، قطعات هیدرولیک، قطعات برقی، قطعات زیربند، قطعات پمپ مادر، قطعات گیربکس گردون، لوازم یدکی بدنه و شاسی بیل و ... برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی سانی محسوب می شوند.

با استفاده از بیل می توان زمین را با عمق زیادی حفاری نمود. کاربرد بیل مکانیکی را می توان در اجرای پروژه های مختلفی مشاهده نمود چون با استفاده از این نوع ماشین می توان در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از خاک را جابجا نمود. در همین راستا فروش قطعات بیل مکانیکی سانی و دیگر ماشین آلات این برند توسط برخی از مراکز توزیع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی صورت می گیرد. 

در صورت نیاز به خرید قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی سانی می توانید به فروشگاه هیدروسنتر مراجعه نمائید.

 

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()