قطعات جرثقیل کاتو اجزای اصلی آن را تشکیل می دهند و امکان جابجایی وسایل سنگین را برای این نوع ماشین میسر ساخته اند. به طور جدی می توان جرثقیل کاتو را می توان به عنوان یکی از ماشین آلات قدرتی شناخته شده در برندهای معتبر در داخل کشور ایران معرفی نمود. از این رو کمپانی های معتبر که نیازمند به تأمین جرثقیل دارند، در تلاش برای خرید برند کاتو می باشند. به طبع این موضوع مهم، توسط عرضه کنندگان تجهیزات ماشین آلات سنگین، فروش قطعات جرثقیل کاتو را می توان مشاهده نمود. در این صورت دارندگان جرثقیل کاتو می توانند جهت تأمین  قطعات جرثقیل کاتو ، با اطمینان قطعات آسیب دیدۀ جرثقیل را به صورت کاملاً اورجینال تهیه نمایند.

فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ پخش لوازم یدکی انواع جرثقیل کاتو و دیگر برندهای معتبر جهانی در کشور مشغول خدمات رسانی می باشند و همواره در صدد جلب رضایت مشتریان با تأمین قطعات اورجینال می باشند.

نحوۀ تهیۀ قطعات انواع جرثقیل کاتو

اگر از مالکین جرثقیل های برند کاتو هستید، جهت خرید قطعات آسیب دیدۀ ماشین خود، می توانید به مراکز فروش تجهیزات ماشین آلات راهسازی مراجعه نمائید. توجهت داشته باشید که تأمین قطعات جرثقیل کاتو کاری راحت نمی باشد چون تعدد قطعات تقلبی در سطح بازار بسیار است. بدین ترتیب پیش از خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو باید از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید. عدم توجه به این موضوع مهم می تواند خسارت مالی برای مالک ماشین به ارمغان آورد.

قیمت خرید قطعات جرثقیل کاتو به نوع و مدل جرثقیل بستگی دارد. البته موجود بودن و نرخ روز ارز نیز به نوبۀ خود تأثیرات مستقیم بر قیمت لوازم یدکی انواع قطعات ماشین الات سنگین راهسازی خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص خرید انواع قطعات و لوازم یدکی انواع جرثقیل کاتو می توانید با واحد فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()