لوازم یدکی لودر متشکل از قطعات مختلفی است که در دسته بندی های مختلف در طراحی و ساخت ماشین آلات لودر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لودر از جمله ماشین آلات پرکاربرد در صنایع ساختمان سازی، راهسازی، استخراج معادن و غیره می باشد. در حال حاضر کمپانی های متعددی در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین همچون لودر، بیل مکانیکی، گریدر و غیره فعالیت دارند و متناسب با مصارفی که ممکن است داشته باشند، هر کدام از آنها را در مدل های مختلف تولید و روانۀ بازار می نمایند. فروش  لوازم یدکی لودر را در دسته بندی های اصلی لودرهای چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری و بکهو لودر شاهد می باشیم.

شرکت پارت یدک راهسازی یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ واردات و پخش لوازم یدکی انواع لودر با برندهای معروف چون کوماتسو، هپکو، هیوندا، کاترپیلار، دووسان، ولوو و ... به صورت اورجینال می باشند.

آشنایی با قطعات و لوازم یدکی لودر

با توجه به عرضۀ قطعات تقلبی، برای افراد دشوار است که بتوانند قطعات اورجینال تهیه نمایند. از این رو پیشنهاد می کنیم با مراجعه به مراکز معتبر توزیع قطعات ماشین آلات سنگین، با اطمینان خاطر لوازم یدکی لودر کوماتسو و دیگر برندهای معتبر خارجی و داخلی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

کارایی لودر جهت امور خاکبرداری است و نوع لوازم یدکی که در طراحی لودر مورد استفاده قرار گرفته می شوند متناسب با قدرت حمل و نقل بالای این نوع ماشین آلات می باشد. قطعات چرخ لودر، لوازم یدکی موتوری لودر، لوازم یدکی زیربندی لودر، لوازم یدکی کابین راننده لودر، قطعات باکت لودر و لوازم یدکی هیدرولیک لودر تنها برخی از دسته بندی های اصلی قطعات لودر محسوب می شوند.

جهت سفارش انواع قطعات لودر اورجینال می توانید با دفتر فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس گرفته و پس از اطمینان از موجود بودن قطعات، آنها را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()