لوازم یدکی گریدر را می توان متناسب با مدل و برندهای آن با قیمت مناسب تهیه نمود. گریدر یکی دیگر از ماشین آلات مهم و کاربردی در اجرای پروژه های راهسازی جهت تنظیم شیب و صاف نمودن خاکریزها و همچنین پروسۀ خاکبرداری در مسیر جاده مورد استفاده قرار گرفته می شوند. گریدر مجهز به تیغه های لبه دار و قابل تعویض می باشد که از آن جهت تسطیح جاده استفاده می شود و لبۀ تیغه به طور مستقیم به سطح جاده برخورد دارد و صاف بودن آن موجب شیب سازی سطح جاده می شود و به سهولت می توان جهت برف روبی در فصول سرد سال استفاده نمود. با توجه به نوع کاربری که  لوازم یدکی گریدر دارد، فروش لوازم یدکی گریدر در سطح کشور متقاضیان خاص خود را دارد.

شرکت پارت یدک راهسازی یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین در تهران می باشد. این مجموعه بر حسب نیاز بازار داخل به تأمین قطعات و لوازم یدکی گریدر کوماتسو، هیوندا، ولوو، کاترپیلار، سهند، سپاهان و ... مشغول می باشند.

نکات اساسی خرید لوازم یدکی گریدر

نکات مهم و اساسی خرید لوازم یدکی گریدر اختصاص به مدل، برند و نوع قطعات خواهد داشت. متأسفانه در سطح بازار شاهد عرضۀ قطعات تقلبی ماشین آلات سنگین می باشیم و این مسئله به عنوان یکی از دغدغه های بزرگ برای دارندگان ماشین آلات سنگین محسوب می شود. مالکین ماشین آلات گریدر باید نسبت به اعتبار مجموعۀ تأمین کننده اطمینان حاصل نمایند، تا بدین وسیله بتوانند موفق به خرید لوازم یدکی گریدر شوند.

قیمت قطعات گریدر بر اساس نوع، برند، مدل و موجود بودن قطعات مشخص می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام قیمت لوازم یدکی اورجینال انواع گریدر با برندهای مختلف می توانید با کارشناسان فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 520
نمایش همه
علاقه مندی ها ()