قطعات لودر کوماتسو اجزای اصلی و مهم ماشی را تشکیل می دهند. لودر از دیگر ماشین آلات محبوب و پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که کاربرد آن را می توان در اجزار اکثر پروژه های عمرانی، راهسازی و ساختمان سازی در ابعاد کوچک و بزرگ مشاهده نمود. همین امر سطح اهمیت فروش قطعات لودر کوماتسو و دیگر برندهای معتبر جهانی و داخلی را نشان می دهد. در این مقاله به صورت ویژه به مقولۀ فروش انواع  قطعات لودر کوماتسو خواهیم پرداخت.

به دلیل کاربرد گستردۀ لودرهای کوماتسو در سطح کشور، فروشگاه سرویس قطعه اقدام به عرضۀ لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو در لیست قطعات ماشین آلات سنگین مجموعۀ خود نموده است. بدین ترتیب کمپانی هایی که دارندۀ ماشین آلات لودر کوماتسو هستند، می توانند جهت اطلاع از قیمت و سفارش انواع قطعات لودر کوماتسو با کارشناسان فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

نحوۀ خرید قطعات لودر کوماتسو

جهت خرید قطعات لودر کوماتسو نیز باید توجه ویژه نسبت به اورجینال بودن قطعات داشت و اینکه مشخصات فنی  میان قطعات نو با قطعات آسیب یکسان باشد. لوازم یدکی لودر به نحوی طراحی می شوند که قدرت کافی جهت اجرای پروژه های سنگین چون خاکبرداری و حمل و نقل را داشته باشند. فروش قطعات لودر کوماتسو بر اساس مدل در دسته بندی های مختلف همچون قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو، قطعات لودر چرخ لاستیکی کوماتسو و قطعات بکهو لودر کوماتسو صورت می گیرد. در واقع هر کدام از دسته بندی های این نوع ماشین بر اساس نوع کاربری آنها صورت می گیرد.

عموماً دارندگان لودرهای کوماتسو، در صورت نیاز می توانند هر کدام از لوازم یدکی لودر کوماتسو را با قیمت مناسب و به صورت اورجینال تهیه نمایند. به دلیل کاربرد لودر چرخ زنجیری در اجرای پروژه های کندن ریشه درختان، برداشتن کنده های درخت و برداشتن سطوح سیمانی شکسته شده نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()