قطعات بیل مکانیکی کوماتسو قسمت های مهم و اساسی این ماشین را تشکیل می دهد. در حال حاضر انواع بیل مکانیکی در مدل های مختلف با فناوری روز دنیا ساخته شده و توسط کمپانی کوماتسو به بازار جهانی عرضه شده اند. در حالت کلی فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در دسته بندی مختلف صورت می گیرد چون این نوع ماشین همچون دیگر ماشین آلات سنگین متشکل از انواع قطعات و لوازم یدکی ریز و درشت می باشند.  

فروشگاه سرویس قطعه به صورت حرفه ای در زمینۀ واردات و پخش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندهای مطرح جهانی در تهران و شهرستان ها فعالیت می کنند.

موارد مهم و کلیدی خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

طراحی بیل مکانیکی به نحوی است که از آن جهت حفر عمیق زمین و همچنین خاکبرداری و حمل خاک مورد استفاده قرار گرفته می شود. کابین، چرخ، سر بیل، دکل، استیک، موتور دیزلی و ... برخی از دسته بندی های اصلی قطعات و لوازم یدکی بیل محسوب می شوند. بدین ترتیب سالم بودن هر کدام از قطعات بیل جهت استفاده از ماشین ضرورت دارد. خرید و فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو توسط برخی از مراکز توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین صورت می گیرد. فروش قطعات بلدوزر کوماتسو توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

به عنوان مثال قطعات سر بیل نقش بسزایی در عملکرد اصلی بیل مکانیکی دارد چون با استفاده از باکت یا همان سر بیل راننده می تواند فرآیند حمل خاک و حفاری زمین را انجام دهد. بدین ترتیب سالم بودن ناخن، جک بالابر، قطعات مفصل بازویی، پیچ و مهره ها و ... حائز اهمیت است. بروز کوچک ترین ایراد فنی برای قسمت های مختلف بیل، ممکن است کاهش عملکرد و یا متوقف شدن بیل مکانیکی شود. پس از بررسی تمام قسمت های بیل، نسبت به تعویض قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اقدام نمائید.

در صورت نیاز به تهیۀ قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و برندهای دیگر می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه استعلام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 612
نمایش همه
علاقه مندی ها ()