پمپ هیدرولیک لودر از مهمترین قطعات این ماشین محسوب می شود و به منظور فرمان پذیری ماشین در ساخت لودر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تعدد پمپ های هیدرولیکی لودر بسیار است و هر کدام از آنها در قسمت موتور لودر قرار گرفته می شوند. لودر از جمله ماشین آلاتی است که جهت اجرای پروژه های خاکبرداری، حفر کردن و جابجایی خاک و نخاله های ساختمانی و همچنین استخراج معادن به کار برده می شوند. پمپ هیدرولیک لودر با هدف جایگزین نمودن قطعات پمپ هیدرولیکی آسیب دیده صورت می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات و لوازم ماشین آلات راهسازی چون قطعات انواع لودر هیوندا، کوماتسو، کاترپیلار، ولوو، زوم لاین، هپکو و غیره فعالیت می کند. افرادی که مالک چنین ماشین آلاتی هستند، می توانند جهت تأمین قطعات آسیب دیده، از طریق کادر فروش هیدروسنتر استعلام نمایند.

خرید انواع پمپ هیدرولیک لودر

پمپ پیستونی هیدرولیک، پمپ پروانه ای هیدرولیک، پمپ مادر و ... برخی از انواع پمپ هیدرولیک لودر به شمار می روند و هر کدام از آنها جهت تأمین انرژی مورد نیاز لودر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. پمپ هیدرولیکی لودر انرژی دریافت شده از موتور احتراق را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند. بدین وسیله بتواند توان ورودی پمپ هیدرولیک یک موتور را تأمین نماید و توان هیدرولیکی را به عنوان خروجی تحویل می دهد. به طور کلی پمپ هیدرولیک لودر به نحوی عمل می کند که در نهایت یک سیستم هیدرولیک دبی بوجود می آورد.

فروش پمپ هیدرولیک لودر در صنعت هیدرولیک در دو دستۀ اصلی تقسیم می شود که می توان به پمپ هیدرولیکی جابجایی غیر مثبت و پمپ هیدرولیکی جابجایی مثبت اشاره نمود. به دلیل نوع کارایی که ماشین آلات لودر دارند، امکان ایجاد نقص فنی و خراب شدن قطعات پمپ هیدرولیک لودر وجود دارد.

جهت خرید لوازم یدکی پرکینز و پمپ هیدرولیک لودر و دیگر قطعات می توانید از طریق فروشگاه هیدروسنتر اقدام نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()