لوازم یدکی لیفتراک سهند نقش مهمی در عملکرد این ماشین دارد. هدف از طراحی ماشین لیفتراک، جابجایی وسایل در محیط های انباری، فروشگاه ها، کارخانجات، اسکله های بنادر و مجموعه های حمل و نقل می باشد. اتاقک راننده، بدنۀ لیفتراک، لاستیک ها، صفحه نمایشگر، موتور، شاخک، دکل، صفحه حمل کننده و ... برخی از دسته بندی های مختلف قطعات لیفتراک به شمار می روند. هر کدام از این قطعات، نقش بسزایی در عملکرد لیفتراک خواهند داشت و آسیب دیدگی برای  لوازم یدکی لیفتراک سهند می تواند باعث کاهش عملکرد و یا توقف لیفتراک شود.

فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان قطعات و تجهیزات ماشین آلات سنیگن به شمار می رود. بدیهی است که امکان خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند توسط این مجموعه برای دارندگان این برند لیفتراک میسر می باشد.

نکات مهم خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند

جهت خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند نکات متعددی وجود دارد که می توان به اصل بودن قطعات اشاره نمود. البته توصیه می کنیم به مراکز معتبر مراجعه نمائید. لیفتراک سهند از جمله برندهای معتبر ایرانی محسوب می شود و کمپانی های مختلف جهت امور حمل و نقل از مزایای ماشین لیفتراک استفاده می کنند. تا کنون طراحی لیفتراک را مشاهده نموده اید که مجهز به شاخک در قسمت جلویی می باشد که به واسطۀ آنها راننده، وسایل را از روی زمین بلند می کند و یا از طبقات بالایی برداشته و کالاها را درون ماشین باری قرار می دهند. کاربرد لیفتراک توانسته به پروسۀ حمل و نقل سرعت ببخشد.

لوازم یدکی لیفتراک سهند متناسب با مدل و توان موتوری درون آن تعبیه شده اند. هنگام بروز آسیب فنی برای قطعات لیفتراک، توصیه می کنیم تطبق لوازم یدکی خریداری شده با قطعات آسیب دیده صورت گیرد.

در صورت نیاز به  خرید قطعات لیفتراک سهند می توانید از طریق فروشگاه هیدروسنتر اقدام نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()