قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهند. تعدد قطعاتی که در طراحی و ساخت ماشین آلات بیل مکانیکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است و بروز نقص فنی و آسیب دیدگی برای هر کدام از آنها می تواند برای شخص خسارت سنگینی بوجود آورد. در همین راستا فروش  قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندهای معتبر در سطح کشور توسط مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی صورت می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر یکی از مجموعه های باسابقه در حوزۀ فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین چون انواع بیل مکانیکی، لودر، گریدر، غلتک، جرثقیل و ... به فعالیت خود ادامه می دهند. جهت استعلام انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

مزایای خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و هر برند دیگری وجود دارد، اصل بودن قطعات مطرح می شود. در واقع عدم استفاده از لوازم یدکی با کیفیت، می تواند باعث کاهش عمر بیل در کوتاه مدت می شود. البته ممکن است برخی از مواقع فشار بیش از اندازه به دیگر قطعات اصلی وارد کند و منجر به افزایش آسیب دیدگی و نقص فنی بیل مکانیکی می شود. فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو متناسب با دسته بندی های مختلف سیستم های به کار رفته در بیل صورت می گیرد.

اتاقک بیل مکانیکی، سیستم چرخ بیل، سر بیل، دکل و استیک، پمپ های هیدرولیکی، سلکتور، موتور دیزلی و ... برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی بیل مکانیکی محسوب می شوند. ریپر، ویبراتو، چنگک، چکش و ... از دیگر قطعات بیل مکانیکی کوماتسو هستند که سطح کارایی این نوع ماشین را ارتقاء می بخشند.

از این رو جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال می توانید به واسطۀ فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی یا همان هیدروسنتر اقدام نمائید.

 

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()