تهیۀ لوازم یدکی پرکینز اورجینال از جمله دغدغه های مهم صنعت گران به شمار می رود. تعدد قطعات پرکینز بسیار بوده و ما قصد داریم در این متن اشارۀ مختصر به معرفی برخی از آنها داشته باشیم. قطعات پرکینز از جمله لوازم یدکی است که جهت نگه داشتن چرخۀ صنعت به کار برده می شوند و به واسطۀ آنها برق مورد نیاز ماشین آلات صنعتی تأمین می شود. خرید لوازم یدکی پرکینز برای دارندگان ماشین آلات صنعتی ضرورت دارد چون ایجاد نقص فنی در عملکرد دیزل ژنراتور ماشین آلات باعث توقف آنها می شود و نیاز به تعویض لوازم یدکی پرکینز خواهند داشت.

فروشگاه هیدروسنتر چندین سال است که فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است و به اقتضای نیاز بازار در حوزۀ تأمین قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین از جمله انواع لوازم یدکی پرکینز، قطعات کوماتسو، کاترپیلار و دیگر برندهای معتبر جهانی در سطح کشور خدمات رسانی می کند.

فروش لوازم یدکی پرکینز برای چه نوع ماشین آلاتی

نکتۀ مهم که در رابطه با لوازم یدکی پرکینز وجود دارد، کاربرد این قطعات در اکثر ماشین آلات سنگین و صنعتی به کار برده می شوند. تراکتور، لودر، بیل مکانیکی، فینیشر، بکهو لودر، غلطک، لیفتراگ، بالابر، جرثقیل، دستگاه های جوشکاری، کشتی، کامیون های بادسان و ... برخی از انواع ماشین آلاتی است که در ساخت آنها از انواع لوازم یدکی پرکینز استفاده می شود. بدین ترتیب ایجاد نقص فنی برای ماشین آلات، نیاز به تعویض قطعات خواهد داشت.

قیمت فروش لوازم یدکی لودر به نوع قطعات بستگی دارد. علاوه بر آنکه وارداتی بودن برخی از قطعات پرکینز، قیمت روز ارز نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی لوازم یدکی خواهد داشت.

در حال حاضر تهیۀ لوازم یدکی پرکینز از سوی فروشگاه هیدروسنتر امکان پذیر می باشد. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر می توانید انواع قطعات موتور دیزل پرکینز و قطعات مرتبط در سیستم احتراق ماشین آلات سنگین را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 542
نمایش همه
علاقه مندی ها ()