قطعات لودر کوماتسو اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهد و موجب کارایی خاص این نوع ماشین در اجرای پروژه های عمرانی می شود. لودر از جمله ماشین آلات پر کاربرد در اجرای پروژه های ساختمان سازی و راهسازی به شمار می رود. طراحی این نوع ماشین به نحوی است که مجهز به یک باکت بزرگ بوده و امکان جابجایی خاک را در حجم زیاد میسر می سازد. به دلیل کارایی سنگینی که لودر دارد، شاهد فروش قطعات لودر کوماتسو در سطح کشور می باشیم.

فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ پخش تجهیزات ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نموده و همواره در صدد عرضۀ انواع قطعات لودر کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، پرکینز، ولوو و دیگر برندهای معتبر داخلی و خارجی در سطح کشور می باشند.

معرفی انواع قطعات لودر کوماتسو

تعدد قطعات لودر کوماتسو بسیار است و ما قصد داریم در این مقاله برخی از این لوازم یدکی را معرفی نمائیم. زنجیرهای چرخشی روی لودر چرخ زنجیری، انواع بلبرینگ، کاسه نمد، قطعات و لوازم جک، رولیک، انواع کابل، قطعات پمپ هیدرولیکی، بوش موتور، یاطاقان ثابت و متحرک، ناخن باکت، فیلتر روغن، فیلتر هوا، منبع اگزوز، آرمیچر استارت، صفحه کلاج، قطعات کابین راننده و ... از جمله انواع قطعات لودر کوماتسو به شمار می روند. البته باید توجه داشت که متناسب با مدل های مختلف لودر، نیاز به بررسی مشخصات فنی قطعات است. عدم توجه به این موارد مهم می تواند کارایی لوازم یدکی لودر را که تهیه نموده اید، بی کاربرد سازد.

به طور کلی توجه داشته باشید، به دلیل نوع کارایی که لودر در انجام پروژه های سنگین دارد، با مراجعه به مراکز معتبر می توانند با اطمینان اقدام به خرید قطعات لودر کوماتسو اورجینال نمایند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوۀ  خرید لوازم یدکی لودر هیوندا و کوماتسو اصل می توانید با واحد فروش  هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 579
نمایش همه
علاقه مندی ها ()