لوازم یدکی لودر کوماتسو در دسته بندی های مختلف درون ماشین تعبیه می شوند. لودر یکی از پرکاربردترین ماشین آلاتی است که جهت اجرای پروژه های عمرانی متعددی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. قطعاتی که در ساخت ماشین های لودر به کار برده می شوند، در دسته بندی های مختلف چون قطعات موتوری، گیربکس، پمپ های هیدرولیک، جک، قطعات چرخ، لوازم یدکی زیربندی، لوازم برقی و غیره قرار گرفته می شوند. با توجه به ماهیت مکانیکی بودن لودر، هر لحظه امکان آسیب دیدگی برای این قطعات وجود دارد و نیاز به خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو داشته باشند.

برای تهیۀ انواع قطعات اورجینال کوماتسو می توانید به فروشگاه هیدروسنتر مراجعه نمائید. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش قطعات ماشین های سنگین، قادر به عرضۀ لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیوندا و برندهای معتیر دیگر در سطح کشور می باشند.

فروش لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری و لاستیکی کوماتسو

کمپانی کوماتسو جهت عملکرد آسان لودر، طراحی این نوع ماشین را به صورت لودرهای چرخ لاستیکی و لودر چرخ زنجیری انجام داده اند. بدین وسیله متناسب با سطوح آسفالت و یا خاکی و ناهموار می توان مناسب ترین مدل لودر را استفاده نمود. با این تفاسیر ممکن است هر کدام از این مدل های لودر، دارای قطعات متفاوتی نسبت به یکدیگر باشند. در همین راستا مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین، اقدام به فروش لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری کوماتسو و همچنین لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی کوماتسو به صورت جداگانه می نمایند. خرید لوازم یدکی لودر هیوندا را از سایت انجام دهید.

پلوس کوتاه و بلند، دنده سر پلوس، دبل جوینت، کاسه نمد zf، دنده خورشیدی، رینگر و ... برخی از انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو به شمار می روند که در قسمت چرخ لودر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با مشاهدۀ کاهش عملکرد لودر، ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض آنها با قطعات اورجینال داشته باشید و می توانید از طریق مجموعۀ هیدروسنتر با اطمینان خاطر تهیه نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()