قطعات ماشین آلات راهسازی مهمترین قسمت های ماشین را تشکیل می دهند. بیل مکانیکی، لودر، جرثقیل، مینی لودر، گریدر، بابکت، لیفتراک، غلطک و ... برخی از انواع ماشین آلات سنگین راهسازی به شمار می روند. کاربرد گستردۀ این نوع ماشین آلات را می توان در اجرای پروژه های متعدد عمرانی، ساختمان سازی، احداث جاده، استخراج معادن، حمل و نقل وسایل سنگین و غیره مشاهده نمود. با توجه به ماهیت مکانیکی که تمام ماشین آلات دارند، در طول استفاده از ماشین ها، ممکن است نیاز به خرید قطعات ماشین آلات راهسازی داشته باشید.

در همین راستا فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از مراکز معتبر تأمین کنندۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. از ابتدا به دنبال برآورده نموده نیاز بازار به قطعات ماشین آلات راهسازی می باشند.

معرفی قطعات انواع ماشین آلات راهسازی

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید و فروش قطعات ماشین آلات راهسازی وجود دارد، علاوه بر تنوع ماشین آلات، شاهد تنوع برند یا کمپانی های سازندۀ این نوع ماشین آلات در سطح جهان می باشیم. کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، کاتو، فوتون، هیتاچی، هیوندا، میتسوبیشی، زوم لاین، ولوو و ... برخی از کمپانی های معتبر عرضه کنندۀ ماشین الات راهسازی در سطح جهان به شمار می روند. بدین ترتیب هنگام خرید قطعات ماشین آلات راهسازی مانند خرید قطعات جرثقیل کاتو باید توجه ویژه نسبت به مدل و برند ماشین داشته باشید. چرا که هر کدام از آنها ممکن است تفاوت های جزئی نسبت به یکدیگر داشته باشند و نقش مستقیم در نحوۀ عملکرد ماشین آلات دارند. اگر خواستار خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی اصل می باشید، توصیه می کنیم به مراکز معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین سنگین در سطح کشور مراجعه نمائید و پس از اطمینان از اعتبار مجموعه می توانید اقدام به تهیۀ قطعات مورد نیاز ماشین نمائید.

جهت راهنمایی و استعلام موجود بودن و قیمت قطعات ماشین آلات راهسازی می توانید با مرکز فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید.

فروشگاه هیدروسنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()