لوازم یدکی بابکت شامل قطعات مختلفی است که به منظور انجام فعالیت خاص در داخل ماشین مورد استفاده قرار گرفته شده اند. بابکت از جمله ماشین آلات سنگینی است که در دسته بندی ماشین آلات لودر محسوب می شود. ماشین بابکت در صنایع مختلف چون اجرای پروژه های عمرانی، حمل و نقل وسایل سنگین، جابجایی مصالح ساختمانی، گود برداری در امور ساختمان سازی و ... به کار برده می شود. با توجه به داشتن ساختار مکانیکی، ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی بابکت داشته باشید تا بتوانید قطعات معیوب بابکت را تعویض نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ واردات و فروش قطعات ماشین آلات سنگین همچون لوازم یدکی بابکت کوماتسو، هیوندا، کاترپیلار، ولوو و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود.

خرید لوازم یدکی بابکت و کاربرد بابکت

بابکت از جمله ماشین آلات مینی لودر به شمار می رود و جهت اجرای پروژه های ساختمانی به کار برده می شود. در واقع جهت اجرای چنین عملیاتی نیاز به رعایت ضوابط قانونی خاص و زمانبر است، تا بتوان از لودر استفاده نمود ولی کاربرد بابکت به راحتی امکان پذیر خواهد بود. با توجه به کاربردی که بابکت جهت برخی از پروژه های سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود، برخی از لوازم یدکی بابکت ممکن است تحت فشار دچار آسیب دیدگی گردد. بنابراین ایجاد اختلال در عملکرد قسمت های مختلف ماشین، پس از اطمینان از آسیب دیدگی قطعات، می توانید از طریق مراکز فروش معتبر، اقدام به خرید لوازم یدکی بابکت مطابق با مدل و برند ماشین نمائید. البته در نظر گرفتن اصل بودن قطعات بابکت نقش بسزایی در دوام لوازم یدکی خواهد داشت.

قیمت  فروش قطعات بیل مکانیکی و لوازم یدکی بابکت به نوع قطعات بستگی دارد و قیمت روز ارز نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر قیمت قطعات وارداتی بابکت خواهد داشت.

اگر قصد تأمین لوازم یدکی بابکت مورد نظر خود را دارید می توانید به فروشگاه هیدروسنتر مراجعه نموده و به صورت اینترنتی سفارش دهید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()