لوازم یدکی لیفتراک متشکل از انواع قطعات ریز و درشت می باشد که جهت انجام فعالیت های مختلف در ساخت این ماشین مورد استفاده قرار گرفته اند. در این مقاله اقدام به معرفی برخی از انواع لوازم یدکی لیفتراک می پردازیم، تا در صورت آسیب دیدگی فنی این قطعات، بتوانید پس از تشخیص قطعات از سوی مکانیک و تعمیرکار، بتوان از طریق فروشندگان تجهیزات لیفتراک، قطعات مورد نظر را تهیه نمود. فروش لوازم یدکی لیفتراک بر مبنای مدل و برند شرکت سازنده در سطح بازار صورت می گیرد.

پارت یدک راهسازی مفتخر است که به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشندگان تجهیزات ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند و با گذشت زمان توانسته اند بر تنوع قطعات و محصولاتی که عرضه می کنند، بیافزایند. در حال حاضر امکان فروش انواع قطعات لیفتراک سپاهان، ولوو، هیوندا، کوماتسو، کاترپیلار و غیره را برای دارندگان این نوع ماشین فراهم نموده اند.

آشنایی با لوازم یدکی لیفتراک

چراغ عقب، درپوش موتور، وزنه تعادل، کابین راننده، وزنه تعادل، پاشنه شاخک، شاخک یا ناخن، نگهدارنده بار، دکل، زنجیر بالابری، چراغ های جلو، فرمان هیدرولیک، دنده، موتور، پمپ هیدرولیکی، سیلندر لیفتراک، گیربکس، برش سیلندر، ساق سوپاپ، پیستون، کاسه نمد، پمپ گازوئیل و ... برخی از انواع لوازم یدکی لیفتراک به شمار می روند.

در حال حاضر فروش قطعات لیفتراک بر اساس مدل و توان قدرت آن در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که می توان به لوازم یدکی لیفتراک برقی، لوازم یدکی لیفتراک گازوئیلی، لوازم یدکی لیفتراک دو گانه سوز اشاره نمود. بدین ترتیب افرادی که مالک ماشین آلات لیفتراک می باشند، نیاز است هنگام تهیۀ قطعات لیفتراک مدل آن را مد نظر داشته باشند.

جهت خرید انواع قطعات لیفتراک با کیفیت بالا و قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس بگیرید و سپس قطعات مورد نظر خود را تهیه نمائید.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 516
نمایش همه
علاقه مندی ها ()