لوازم یدکی گریدر از نقش اصلی عملکرد این ماشین را مشخص می کند. گریدر از جمله ماشین آلات پرکاربرد در صنعت راهسازی است و معمولاً مجموعه های شهرداری مجهز به انواع ماشین گریدر برای اجرای پروژه های راهسازی و همچنین برف روبی در فصول سرد سال می باشند. خرید لوازم یدکی گریدر همچون دیگر ماشین آلات راهسازی یک نیاز در سطح کشور محسوب می شود چون ماشین نوعی وسیلۀ مکانیکی است که هر زمان امکان ایجاد نقص فنی برای آن وجود دارد.

با این هدف مجموعۀ پارت یدک راهسازی اقدام به واردات و توزیع انواع لوازم یدکی گریدر کاترپیلار، کوماتسو، ولوو، هیوندا، زوم لاین، هیتاچی و غیره نموده اند. در این صورت دارندگان جرثقیل هایی با این برند، می توانند از طریق پارت یدک راهسازی اقدام نمایند.

فاکتورهای مهم خرید لوازم یدکی گریدر

فاکتورهای مهم خرید لوازم یدکی گریدر مرتبط با مدل و برند جرثقیل و همچنین تهیۀ قطعات اصل گریدر می شود. گریدر مجهز به تیغۀ بزرگی است که به واسطۀ آن می توان سطح خاک و یا آسفالت را در حجم زیاد صاف نمود و نیاز به استفاده از نیروی انسانی بیشتر نداشته باشند.

فروش قطعات گریدر متناسب با نیاز بازار صورت می گیرد. با استفاده از گریدر می توان کارهای تنظیم شیب سطح خاک و یا مسطح نمودن خاکریزها را در مدت زمان کوتاه و دقت بالا انجام داد. امروزه طراحی و ساخت گریدر در دو مدل موتور دار و بدون موتور صورت می گیرد. بدین ترتیب هنگام خرید لوازم یدکی انواع گریدر، در نظر گرفتن مدل ماشین از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر مالک ماشین الات گریدر می باشید، جهت تأمین انواع قطعات گریدر اصل، مراجعه به فروشندگان معتبر را به شما توصیه می کنیم و اینکه قطعات فروخته را به صورت تضمین شده عرضه نمایند.

پارت یدک راهسازی دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات ماشین آلات راهسازی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره آمادۀ فروش انواع قطعات اورجینال با برندهای معتبر در سطح کشور می باشند.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()