لوازم یدکی جرثقیل متناسب با مدل های مختلف این ماشین، قابل تهیه می باشند. جرثقیل یکی از ماشین آلات سنگینی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در اجرای پروژه های عظیم عمرانی، ساختمان سازی، کشتی سازی، صنعت هواپیماسازی، صنعت حمل و نقل، بنادر و غیره مشاهده نمود. هدف از طراحی و ساخت جرثقیل حمل و جابجایی وسایل سنگین و در ابعاد بزرگ می باشد. با توجه به کاربردی که این ماشین در صنایع مختلف دارد، فروش  لوازم یدکی جرثقیل نیز توسط مجموعه های توزیع کنندۀ تجهیزات ماشین آلات عمرانی انجام می گیرد.

پارت یدک راهسازی از جمله مجموعه های فعالی است که به عنوان یکی از فروشندگان معتبر در سطح کشور، امکان خرید لوازم یدکی انواع جریقیل کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، ولوو، هپکو و غیره را برای رانندگان محترم فراهم نموده است.

انواع لوازم یدکی جرثقیل

شاسی جرثقیل، جاروبک جرثقیل، ریموت کنترل جرثقیل، شین، قرقره، قطعات دماگ جرقیل، ضربه گیر، انواع پمپ هیدرولیک، موتور دیزل، رادیاتور، سیستم مانیتورینگ جرثقیل، واشر سر سیلندر، رولبرینگ، پلوس، میلنگ موتور جرثقیل، بویین جرثقیل و ... برخی از انواع لوازم یدکی جرثقیل به شمار می روند. توجه داشته باشید، هنگام خرید قطعات جرثقیل، در نظر گرفتن مدل و برند ماشین حائز اهمیت می باشد.

به عنوان مثال بروز نقص فنی در سیستم مانیتور جرثقیل ممکن است، موجب اختلال در نمایش تصاویر و هدایت اتاق گردان جرثقیل شود. بدین ترتب نیاز به بررسی دقیق و مرتفع نمودن ایراد فنی سیستم مانیتور باشد. اگر نیاز به خرید لوازم یدکی جرثقیل با برندهای معتبر خارجی دارید، توجه به اصل بودن قطعات برای شما مهم است چون تأثیر مستقیم بر عملکرد ماشین خواهد داشت.

برای اطلاع دقیق از قیمت  قطعات جرثقیل و همچنین دیگر ماشین آلات سنگین چون لودر، بیل مکانیکی، گریدر و غیره با برندهای مختلف می توانید از طریق شرکت پارت یدک راهسازی اقدام نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()