قطعات بلدوزر کوماتسو از جنس های متفاوتی ساخته شده اند و هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت مکانیکی و الکتریکی خاص در طراحی و ساخت ماشین آلات سنگین چون بلدوزر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به جنبۀ مکانیکی بودن بلدوزر همچون هر ماشین دیگری، ممکن است نیاز به خرید  قطعات بلدوزر کوماتسو برای مالکین چنین ماشین آلات سنگینی وجود داشته باشد. بلدوزر به عنوان یکی از مهمترین ماشین آلات سنگینی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی مشاهده نمود. طراحی این ماشین همچون لودر ولی در حجم بزرگ تر و کارایی بیشتر می باشد.

جهت تأمین انواع قطعات بلدوزر کوماتسو و دیگر برندهای معتبر خارجی و ایرانی می توانید با دفتر فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید و به صورت تلفنی و یا اینترنتی لوازم یدکی بلدوزر مورد نظر خود را استعلام نمائید.

فروش انواع قطعات بلدوزر کوماتسو

با توجه به کاربرد ماشین آلات بلدوزر کوماتسو در سطح کشور، مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین تلاش نموده اند متناسب با مدل های رایج بلدوزر کوماتسو، انواع لوازم یدکی آنها را تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. بنابراین افرادی که قصد خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو دارند، پیشنهاد می کنیم، پیش از مراجعۀ حضوری به سطح بازار، به صورت تلفنی و یا اینترنتی قطعات مورد نظر خود را استعلام نمائید. سپس می توانید به راحتی به فروشگاه مراجعه نمائید و یا اینکه سفارش دهید برای شما تهیه شود و با اطمینان خاطر قطعات بلودوزر کوماتسو مورد نظر خود را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

جهت استعلام قیمت خرید لوازم یدکی بلدوزر هپکو و قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید دفتر فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ تأمین تجهیزات ماشین آلات راهسازی، به راحتی می توانند شما را راهنمایی نموده و لوازم یدکی اورجینال را برای شما تهیه نمایند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()