قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را می توانید به واسطۀ فروشگاه های عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین تأمین نمائید. البته نیاز باید توجه داشته باشید که متأسفانه در سطح بازار، توسط برخی از افراد سودجو، قطعات تقلبی را به عنوان لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل به فروش می رسانند و این مسئله موجب بی اعتمادی در سطح بازار شده است. بنابراین توصیه می کنیم نسبت به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندهای خارجی توجه ویژه ای داشته باشید که لوازم یدکی اورجینال تهیه نمائید.

فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از فروشندگان مجرب در تهران فعالیت خود را در زمینۀ واردات و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با مدل های مختلف بیل مکانیکی کوماتسو که در سطح شهری مورد استفاده قرار گرفته می شوند، توانسته است امکان خرید انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل را برای مشتریان فراهم سازد.

خرید انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

اگر از آن دسته افرادی هستید که نیاز به تهیۀ لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو دارید، پس از بررسی مشخصات فنی لوازم یدکی که توسط فروشندگان عرضه می شوند و اطمینان یافتن از اصل بودن قطعات، آنها را با قیمت مناسب تهیه نمائید. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی بر اساس دسته بندی قطعات مختلفی که در سیستم های مرتبط با یکدیگر قرار گرفته شده اند صورت می گیرد.

قطعات موتوری بیل مکانیکی کوماتسو، قطعات چرخ بیل مکانیکی، لوازم یدکی اتاق گردان بیل مکانیکی، قطعات سر بیل بیل مکانیکی و ... برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی بیل مکانیکی برند کوماتسو و دیگر برندها به شمار می آیند. ماشین بیل مکانیکی جهت انجام فعالیت های سنگین عمرانی چون حفاری عمیق و حفر کانال لوله های گاز، آب و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

با توجه به کاربرد گسترده ای که بیل در اجرای برخی از پروژه های عمرانی دارد، جهت خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا و کوماتسو می توانید به فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()