لوازم یدکی لودر کوماتسو را می توان از طریق مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین راهسازی به صورت اصل و با قیمت مناسب خریداری نمود. البته باید توجه نمود که همواره افراد کلاهبردار نیز در مشاغل مختلف به دنبال سودجویی هستند و قطعات تقلبی نیز در سطح بازار خرید و فروش می شود. فروش  لوازم یدکی لودر کوماتسو متناسب با مدل های مختلفی که از این کمپانی ساخته و به بازار عرضه شده است، صورت می گیرد.

شرکت پارت یدک راهسازی بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در حوزۀ فروش قطعات ماشین آلات سنگین در تهران آغاز نموده است و با گذشت زمان توانسته سطح خدماتی که ارائه می دهد را گسترش داده و در سطح شهرستان ها به فروش برسانند. فروش انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو در لیست قطعات این مجموعه وجود دارد.

موارد مهم فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو

جهت خرید قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو در نظر گرفتن یک سری نکات مهم ضرورت دارد که می توان به اورجینال بودن قطعات، مدل لودر و مشخصات فنی قطعات اشاره نمود. ممکن است تصور کنید که مدل های مختلف یک برند با قطعات مشابهی ساخته می شوند ولی این مسئله در رابطه با تمامی لوازم یدکی لودر کوماتسو صادق نمی باشد. بنابراین متناسب با مدل ماشین، می توانید انواع لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی کوماتسو، قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو، لوازم یدکی لودر بابکت کوماتسو و لوازم یدکی مینی لودر کوماتسو را به صورت جداگانه تهیه نمائید و جهت تعمیرات لودر استفاده نمائید.

با توجه به نوسانات بازار خرید و فروش قطعات ماشین آلات سنگین، قیمت لوازم یدکی کوماتسو نیز ثبات ندارد.

جهت اطلاع از قیمت قطعات لودر کوماتسو می توانید از طریق شرکت پارت یدک راهسازی استعلام نمائید.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()