قطعات بلدوزر کوماتسو از کیفیت بالا برخوردار هستند. ماشین آلات سنگین با توجه به کاربردی که در جهت فعالیت های سنگین دارند، از مواد اولیۀ مرغوب ساخته می شوند. بدین وسیله قدرت کافی جهت امور خاکبرداری و مسطح نمودن زمین داشته باشند. با توجه به مکانیکی بودن بلدوزر، همچون خودروی سواری، توسط برخی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین، فروش  قطعات بلدوزر کوماتسو نیز صورت می گیرد.

فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و مطمئن در عرصۀ تهیۀ و توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین با برندهای معروف چون لوازم یدکی کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیوندا، هیتاچی، زوم لاین و غیره در سطح کشور به فعالیت خود ادامه می دهد.

موارد مهم جهت خرید قطعات بلدوزر کوماتسو

یک سری فاکتورهای مهم جهت خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و دیگر ماشین آلات این کومپانی ژاپنی مطرح است و در نظر گرفتن آنها، به شما کمک می کند که بتوانید قطعات اورجینال بلدوزر کوماتسو را خریداری نمائید.

مراجعه به مراکز معتبر به عنوان اولین نکته ای است که مالکین ماشین آلات سنگین باید در نظر داشته باشند. همچنین داشتن بسته بندی کامپکت با نشان و هولوگرام شرکت تولید کنندۀ قطعات بلدوزر و در صورت باز بودن، تطبیق کیفیت جنس قطعۀ سالم و قطعۀ آسیب دیده و استفاده از تجربیات فروشندگان مجرب و صادق از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید قطعات بلدوزر کوماتسو و دیگر برندهای مطرح برای مالکین خودروهای سنگین ضرورت دارد. بوده و مجهز به تیغه در قسمت جلوی ماشین می باشد و بدین ترتیب امکان صاف نمودن سطوح جاده را میسر می سازد. با توجه به کاربردی که دارد، هر زمان امکان برخورد تیغه با سنگ های بزرگ وجود دارد و فشار بیش از اندازه به لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو وارد گردد و برخی از قطعات بلدوزر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند.

جهت خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل می توانید به فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()