قطعات لیفتراک کوماتسو نقش مهمی در نحوۀ عملکرد ماشین خواهد داشت. کاربرد عمدۀ لیفتراک جهت جابجایی کالاهای سنگین در محیط انبار، فروشگاه و امور حمل و نقل بار در شرکت ها و مجموعه های باربری می باشد. با توجه به کاربرد انواع لیفتراک کوماتسو در مدل های مختلف، در سطح بازار شاهد فروش قطعات لیفتراک کوماتسو مطابق با مدل های متعدد این ماشین در سطح کشور هستیم.

اگر قصد خرید قطعات لیفتراک کوماتسو  را دارید، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در عرصۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین در سراسر کشور فعالیت می کند.

فروش قطعات لیفتراک کوماتسو ژاپن

لیفتراک کوماتسو ژاپن از جمله برندهای های معتبر است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در سراسر کشور مشاهده نمود. جهت خرید قطعات لیفتراک کوماتسو که متعلق به قسمت احتراق دارد، توجه به دوگانه سوز بودن لیفتراک ضرورت دارد. شاتون موتور، یاطاقان ثابت و متحرک، سوپاپ دود و هوا، رینگ دور پیستون موتور، میل سوپاپ، توربو شارژر کولر، میل لنگ، استارت، پمپ گازوئیل، پمپ های هیدرولیکی، پمپ باد، سر سیلندر، سوزن انژکتور، اتوماتیک استارت، آرمیچر استارت، فیلتر هوا، منبع اگزوز، بوش موتور، انواع کابل، قطعات پمپ هیدرولیک، رولیک و ... برخی از انواع قطعات لیفتراک کوماتسو محسوب می شوند. هر کدام از آنها جهت انجام فعالیت خاص در ساخت لیفتراک به کار برده می شوند و سالم بودن آنها از اهمیت بالا برخوردار است.

قیمت فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به جنس و نوع قطعات بستگی دارد. تنوع مدل های ماشین لیفتراک کوماتسو در سطح کشور بسیار است و هنگام تهیۀ لوازم یدکی، مدل و اورجینال بودن قطعات ضرورت دارد. با توجه به داشتن دکل و شاخک، با استفاده از لیفتراک به راحتی می توان تعداد زیادی کالا را جابجا نمود وصرفه جویی مالی را برای مالکین خواهد داشت. جهت سفارش قطعات انواع لیفتراک کوماتسو می توانید به فروشگاه هیدروسنتر مراجعه نمائید.

 

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()