لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو متناسب با مدل های مختلف لیفتراک تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. افرادی که قصد تهیه و خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو دارند، متناسب با مدل لیفتراک، قطعات ماشین را به صورت کاملاً اورجینال تهیه می کنند. لیفتراک دارای اجزای اصلی تشکیل دهندۀ دکل و دو شاخه می باشد، که امکان حمل و نقل وسایل سنگین را برای افراد فراهم می سازد.

فروشگاه هیدروسنتر تمامی لوازم یدکی و تجهیزات ماشین آلات لیفتراک را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تأمین نموده و در اختیار مشتریان گرامی در سطح کشور قرار می دهد. در این صورت با خیالی آسوده و با اطمینان می توانید از کیفیت بالای قطعات جهت سالم نمودن لیفتراک استفاده نمود.

فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو

قطعات موتور لیفتراک، قطعات سیلندر لیفتراک، گیربکس لیفتراک، قطعات دکل لیفتراک، قطعات اتاق راننده و ... برخی از انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو محسوب می شوند و شامل انواع قطعات ریز و درشت هستند. بلبرینگ دکل لیفتراک، لوله و شیلنگ های دکل، سنسور دکل، صندلی لیفتراک، زنجیره دکل، دوکشو شاخک لیفتراک، ساید شیفت، کیت جک بالابر لیفتراک، شمع موتور، فیلتر هوا، انژکتور، بادامک، فلایویل، فنر، ساق سوپاپ، منیفولد خروج هوا، واشر درب سوپاپ و ... از جمله قطعات انواع لیفتراک کوماتسو محسوب می شوند.

هنگامی که لیفتراک دچار مشکل فنی می شود، نیاز به تعمیر و تعویض قطعات خواهد بود. بدین وسیله جهت بازگرداندن عملکرد لیفتراک آسیب دیده به حالت اولیه ، نیاز به استفاده از قطعات اورجینال لیفتراک خواهید داشت. در این راستا قیمت لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به جنس، نوع و مدل لیفتراک وابسته است.

جهت خرید لوازم یدکی لیفتراک تویوتا و کوماتسو و دیگر برندهای معتبر در سطح کشور، می توانید به واسطۀ فروشگاه هیدروسنتر اقدام نمائید. بدین ترتیب می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا، انواع لوازم یدکی لیفتراک را تأمین نمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()