قطعات پرکینز را می توان به واسطۀ شرکت های معتبر عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین تأمین نمود. کمپانی پرکینز انگلستان دارای سابقۀ طولانی بیش از 80 سال بوده و به عنوان یکی از بزرگ ترین سازندگان و عرضه کنندگان موتورهای دیزلی و گازسوز در سطح جهان می باشد. کاربرد عمدۀ انواع  قطعات پرکینز را در ساخت ماشین آلات راهسازی، کشاورزی، صنعتی، دریایی و غیره می توان مشاهده نمود.

در همین راستا، فروشگاه هیدروسنتر در لیست محصولاتی که عرضه می کند، انواع قطعات پرکینز متناسب با مدل های مختلف ماشین آلات سنگین قرار دارد.

فروش انواع قطعات پرکینز

کمپانی پرکینز از جمله مجموعه هایی است که با پیشرفت تکنولوژی توانسته است موفق به تولید و عرضۀ انواع موتور با رنج 4 الی 20 هزار کیلو وات گردد. کاربرد این نوع موتورها برای مصارف قدرتی است، لذا کمپانی های سازندۀ ماشین آلات کشاورزی و صنعتی از ویژگی های لوازم یدکی پرکینز استفاده می نمایند.

هنگام خرید قطعات پرکینز توجه به مدل و اصل بودن لوازم یدکی ضرورت دارد. مهمترین عامل جهت حرکت دستگاه و ماشین آلات، استفاده از موتور مناسب است. به عبارتی ارزش و عملکرد ماشین آلات و دستگاه ها بر اساس حجم موتور و پمپ های آن سنجیده می شود.

پمپ سوخت رسان، پمپ سه گوش دستی و برقی، انواع پمپ آب، پمپ روغن، انواع ژنراتور و ... برخی از انواع قطعات پرکینز محسوب می شوند. هر کدام از آنها را در ساخت ماشین آلات صنعتی و غیر صنعتی به کار برده اند. هنگامی که دچار فرسودگی و آسیب دیدگی قرار بگیرند، امکان خرید لوازم یدکی پرکینز توسط مراکز تأمین کننده و عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین فراهم می باشد.

اگر نیاز به خرید لوازم یدکی پرکینز دارید، می توانید با واحد فروش مجموعۀ هیدروسنتر تماس بگیرید. به صورت تلفنی و یا اینترنتی نیز موجود بودن و قیمت هر کدام از قطعات را استعلام نمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 621
نمایش همه
علاقه مندی ها ()