قطعات بیل مکانیکی هیتاچی شامل انواع لوازم یدکی در ابعاد کوچک و بزرگ است و به منظور انجام فعالیت های خاص در ساخت بیل به کار برده شده اند. بیل مکانیکی هیتاچی حاصل کشور ژاپن است و از جمله برندهای معتبر در سطح جهان محسوب می شود. جهت خرید قطعات بیل مکانیکی هیتاچی می توانید به فروشگاه های تأمین کنندۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی مراجعه کنید.

فروشگاه هیدروسنتر چندین سال فعالیت خود را در عرصۀ واردات و پخش قطعات انواع بیل مکانیکی هیتاچی در تهران آغاز نموده است و قادر به تأمین قطعات در سطح شهرستان ها می باشند.

فروش قطعات انواع بیل مکانیکی هیتاچی

بیل مکانیکی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها به منظور انجام کار خاص در داخل ماشین بیل طراحی و تعبیه شده اند. زمان تعویض قطعات خودرو، نیاز به بررسی دقیق مشخصات فنی مندرج بر روی لوازم یدکی بیل مکانیکی هیتاچی است. البته اصل بودن قطعات بیل مکانیکی جهت حفظ عملکرد ماشین از اهمیت بالایی برخوردار است.

ماشین بیل به منظور حفاری زمین و یا به عبارتی خاکبرداری عمیق در اجرای اکثر پروژه های عمرانی و راهسازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در همین راستا، سالم بودن قطعات بیل ضرورت دارد و می تواند تأثیر قابل توجهی بر راندمان کاری بیل داشته باشد. تعدد قطعات بیل مکانیکی هیتاچی در سطح کشور بسیار است چون ماشین آلات بیل مکانیکی هیتاچی در مدل های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هنگامی که دچار آسیب دیدگی می شوند، نیاز به تهیۀ لوازم یدکی بیل مکانیکی هیتاچی اصل است که بتوان آن را جایگزین آنها نمود.

قیمت  خرید قطعات بیل مکانیکی هیتاچی به عوامل مهم چون نوع، جنس و مدل بیل بستگی دارد. در عین حال قیمت روز ارز نیز تأثیر مستقیم بر قیمت لوازم یدکی وارداتی خواهد داشت.

جهت سفارش انواع قطعات بیل مکانیکی هیتاچی می توانید با دفتر فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید.

 

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()