قطعات بلدوزر به نحوی طراحی شده اند که عملکرد خاصی جهت کاربرد بلدوزر تعریف شده است. با استفاده از بلدوزر می توان سطوح خاک را صاف نمود و دارای قابلیت جابجایی حجم زیادی خاک، شن، ماسه، نخاله های ساختمانی و غیره را حین کار دارد. در عین حال به دلیل داشتن لوازم یدکی خاص، امکان استفاده از ماشین بولدوزر جهت شخم زدن زمین میسر است. جهت خرید قطعات بلدوزر، باید به مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر نیز یکی از فروشگاه های بزرگ در سطح کشور است. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر پرسنل مجرب و سرمایه لازم در حوزۀ واردات قطعات ماشین آلات سنگین با برندهای معتبر به فعالیت خود ادامه می دهد و در لیست محصولات این فروشگاه معتبر، می تواند فروش انواع قطعات بلدوزر اصل را با قیمت مناسب مشاهده نمائید.

فروش قطعات انواع بلدوزر

امروزه تکنولوژی ساخت ماشین بولدوزر با تغییرات قابل توجهی روبرو شده است و به کمک آن می توان یک سری کارهای سنگین و زمانبر را در مدت زمان کوتاهی انجام داد. این مسئله صرفه جویی مالی را برای شرکت ها و مجموعه های مختلف به دنبال دارد. امروزه کارخانجات بزرگ سازندۀ ماشین آلات سنگین در لیست محصولاتی که به بازار عرضه می کنند، می توانید انواع بلدوزر را در ابعاد کوچک و بزرگ مشاهده نمائید.

در همین راستا شاهد فروش انواع قطعات بلدوزر کوماتسو، کاترپیلار، فیات آلیس، هیتاچی، جان دیبر، جی سی بی و غیره می باشیم. هنگام تأمین لوازم یدکی بلدوزر، توجه به مدل و برند ماشین ضرورت دارد چون ارتباط مستقیم با قیمت قطعات بلدوزر و همچنین عملکرد ماشین خواهد داشت.

اگر قصد تهیه و خرید قطعات بلدوزر لیبهر و کاترپیلار و دیگر برندهای معتبر را در سطح کشور دارید، می توانید با دفتر فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید. پس از اطلاع از موجود بودن و اطمینان از اصل بودن و قیمت آن، قطعات مورد نظر را خریداری کنید.

 

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 680
نمایش همه
علاقه مندی ها ()