لوازم یدکی بلدوزر به نحوی طراحی شده است که به واسطۀ آن می توان سطوح خاک را با استفاده از قطعۀ ریپر شیار دار نمود و به واسطۀ تیغه، هموار ساخت. در واقع شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین متناسب با نیاز جامعه توانسته اند، طراحی و ساخت بولدوزر را در ابعاد کوچک و بزرگ انجام دهند. بدین وسیله متشکل از انواع  لوازم یدکی بلدوزر می باشند.

فروشگاه هیدروسنتر با تلاش فراوان توانسته به صورت حرفه ای در زمینۀ تأمین و پخش تجهیزات ماشین آلات سنگین چون قطعات بلدوزر در تهران و شهرستان فعالیت می کنند. جهت خرید لوازم یدکی انواع بلدوزر با برندهای معتبر می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

خرید قطعات بلدوزر با قیمت ارزان

جهت خرید قطعات بلدوزر، توجه به اصل بودن لوازم یدکی ضرورت دارد چون استفاده از قطعات تقلبی می تواند فشار وارده را به قسمت های مختلف ماشین وارد کند. کاربرد بولدوزر جهت ایجاد شیار بر روی زمین و همچنین هموارسازی سطوح خاک است. جهت کاربرد کارهای سنگین عمرانی از مزایای ماشین بلدوزر استفاده می شود و به سهولت می توان یک سری کارهای سنگین را در مدت زمان کوتاه انجام داد. در این راستا سالم بودن لوازم یدکی بلدوزر ضرورت دارد و جهت جابجایی موانع و نخاله های ساختمانی از مزایای تیغۀ بلدوزر بهره گرفته می شود.

قیمت لوازم یدکی بلدوزر به مدل، برند، قیمت روز ارز بستگی دارد. البته قیمت آنلاین ارز بر روی قیمت قطعات بلدوزر وارداتی تأثیرگذار خواهد بود. نکتۀ کلیدی که در رابطه با خرید قطعات ماشین آلات سنگین وجود دارد، اهمیت دادن به اصل بودن قطعات ضرورت دارد و قیمت در جایگاه دوم جهت تأمین لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، کاترپیلار، لیبهر، هیتاچی و غیره حائز اهمیت می باشد. 

جهت اطلاع از موجود بودن و قیمت فروش لوازم یدکی انواع بلدوزر مانند فروش لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار می توانید با فروشگاه هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 662
نمایش همه
علاقه مندی ها ()