اجاره بالابر از جمله خدماتی است که توسط برخی از کمپانی ها به مشاغل مختلف ارائه می دهند. استفاده از بالابر به افراد کمک می کند که دسترسی راحت نسبت به سطوح بالای یک مکان داشته باشند. در واقع جهت تعویض کابل برق، نصب داربست، نصب تابلوهای تبلیغاتی و ... می توان از مزایای اجاره بالابر پشت خودرو استفاده نمود. کاربرد بالابر به کاربر اجازه می دهد، در مدت زمان کوتاهی یک سری کارهای فنی را انجام دهند.

 ایمن پایدار بالابر از جمله مجموعه هایی است که ارائه دهندۀ خدمات اجاره بالابر مدرن و استاندارد در مناطق تهران و کرج می باشند. این مجموعه با در اختیار داشتن کادری آموزش دیده و مجرب، قادر به ارائه هر گونه خدمات مرتبط با نصب و تعمیر تابلوهای تبلیغاتی، اجرای پروژه های روشنایی، نصب دوربین های کنترل از راه دور مرکز ترافیک، شستشوی نمای ساختمان، انجام تعمیرات در نمای ساختمان و ... می باشند.

اجاره بالابر جهت اجرای کار در ارتفاع

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، اجاره بالابر جهت انجام پروژه های کار در ارتفاع صورت می گیرد. دستگاه بالابر تلسکوپی آیچی ژاپنی مجهز به موتور درجا بی صدا و بدون آلودگی هوا در فضاهای باز و بسته مورد استفاده قرار گرفته می شود. استفاده از این دستگاه، اپراتور به راحتی می تواند به قسمت های بالای ساختمان و مکان های غیر قابل دسترس، دسترسی پیدا کند و  پروژه های مورد نظر خود را به سهولت انجام دهند.

قیمت اجاره بالابر در تهران به نوع دستگاه و نحوۀ خدمات دهی و مدت زمان کرایه بالابر بستگی دارد. کاربرد بالابر را می توان در گوشه و کنار سطح شهر جهت انجام پروژه های تعمیراتی، نصب و خدماتی در ارتفاعات بالا مشاهده نمود. در همین راستا برخی از مراکز به صورت تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات اجاره بالابر هیدرولیکی فعالیت می کنند.

 ایمن پایدار بالابر نیز فعالیت خود را در حوزۀ ارائه خدمات کرایه انواع بالابر راه اندازی نموده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

ایمن پایدار بالابر

آدرس : تهران مرزداران

ایمیل: info@balabarvip.com

شماره تماس : 09123898404_09123949242

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 797
نمایش همه
علاقه مندی ها ()