لوازم یدکی گریدر به نحوی ساخته شده، که به واسطۀ آن می توان سطح جاده را هموار نمود. ماشین گریدر یکی از پرکاربردترین ماشین آلاتی است که در اجرای پروژه های راهسازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. گریدر دارای یک تیغۀ بزرگی است که بر روی چرخ تعبیه شده اند و هنگام صاف نمودن سطح جاده و یا برف روبی از مزایای این قطعات استفاده می شود. انواع لوازم یدکی گریدر کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیتاچی، کاتو، دوسان و دیگر برندهای معتبر را می توانید به واسطۀ شرکت های عرضه کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین تهیه کنید.

اگر شما از دارندگان ماشین گریدر هستید، جهت خرید لوازم یدکی گریدر می توانید با فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید و موجود بودن قطعات را استعلام کنید و پس از اطمینان از قیمت و اصل بودن قطعات به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش دهید.

مهمترین عوامل خرید لوازم یدکی گریدر اصل

هنگامی که قصد خرید قطعات گریدر اورجینال مانند خرید قطعات گریدر کاترپیلار را دارید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و هنگام خرید لوازم یدکی، بررسی پک بسته بندی و داشتن نشان و هولوگرام شرکت سازندۀ قطعات ضرورت دارد. تیغه گریدر از مهمترین قطعات این ماشین محسوب می شود و ممکن است حین استفاده از گریدر، هنگام برخورد با سنگ دچار آسیب دیدگی شود. بدین وسیله نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعات گریدر خواهد بود. 

بدین وسیله با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد لوازم یدکی انواع گریدر، نیاز به بررسی قطعات و رسیدگی دارد. در صورت عدم بی توجهی به صدمات فنی بوجود آمده برای ماشین آلات سنگین، می تواند با گذشت زمان، باعث افزایش صدمات و وخیم شدن اوضاع گردد و میزان هزینۀ تعمیرات را بیشتر می کند.

فروشگاه هیدروسنتر با اتکاء به پرسنل مجرب توانسته اند، موفق به کسب رضایت مشتریان طی سال ها فعالیت متوالی خود گردند و همچنان در لیست محصولات، فروش انواع لوازم یدکی گریدر اصل با قیمت ارزان را داشته باشند.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()