قطعات لودر چینی از تنوع بالایی برخوردار هستند. تأمین قطعات لودرهای چینی در سطح کشور به سهولت امکان پذیر می باشد. لودر از جمله ماشین آلات سنگین است که جهت مصارف استخراج معادن، اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی به کار برده می شوند. عملکرد ماشین بر مبنای لوازم یدکی به کار رفته در آن می باشد. فروش قطعات لودر چینی به منظور نیاز مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم می باشد.

فروشگاه هیدروسنتر با تلاش و کوشش فراوان توانسته کسب و کار حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین چون قطعات لودر چینی و دیگر برندهای مطرح جهانی با مدل های مختلف آغاز نموده است. مالکین لودر می توانند جهت تأمین قطعات لودر اصل با دفتر فروش این مجموعه تماس بگیرند.

خرید قطعات لودر چینی اصل با قیمت ارزان

دینام، سنسور، انواع پمپ هیدرولیک، شیر کنترل، فیلتر، ناخن، قطعات برقی استارت، مغزی استارت، شیر کتابی، توپی چرخی، لیور، نگهدارندۀ درب کابین، چراغ جلو و عقب، پمپ مادر، پین و بوش، محور اکسل، بلبرینگ سرپنیون لودر، قطعات شاسی، دکل و کابین از جمله انواع قطعات لودر چینی محسوب می شوند.

بدین ترتیب متناسب با مدل لودر، می توان لوازم یدکی لودرهای چینی اصل را با قیمت ارزان تهیه نمود. لودر به منظور کارهای سنگین ساخته شده است و هنگام جابجایی خاک، ممکن است بیش از اندازه به قسمت های مختلف لودر فشار وارد شود و یا ناخن بیل لودر به طور مستقیم به سنگ سخت برخورد کند و دچار آسیب دیدگی شوند. در این صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی لودر باشد و می توان با مراجعه به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین، قطعات انواع لودر چینی اصل را خریداری نمود.

اگر قصد خرید لوازم یدکی لودر نیوهلند و دیگر ماشین آلات سنگین راهسازی را دارید، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی با مرکز فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید.  

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()