قطعات لودر کوماتسو شامل انواع لوازم یدکی کوچک و بزرگ می شوند. کمپانی کوماتسو در کشور ژاپن راه اندازی شده است و طی سال ها فعالیت حرفه ای توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع لودر، بیل مکانیکی، گریدر، غلطک و غیره در ابعاد مینی، متوسط و بزرگ شوند. در همین راستا خرید و فروش قطعات لودر کوماتسو در لیست خدمات شرکت های عرضه کنندۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین است.

جهت خرید لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو می توانید به فروشگاه هیدروسنتر مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش قطعات ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون توانسته پاسخگوی سفارشات کلیۀ مشتریان در اقصی نقاط کشور باشد.

مواد مهم جهت خرید قطعات لودر کوماتسو

نکات متعددی در حوزۀ خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو و دیگر برندهای مطرح جهانی وجود دارد. بدین وسیله می توانید متناسب با مدل لودر کوماتسویی که دارید، امکان خرید انواع قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو، لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی کوماتسو و قطعات لودر بکهو کوماتسو برای مالکین این خودرو وجود دارد. بدین ترتیب مالکین خودروهای لودر کوماتسو با مراجعه به مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین، امکان تهیۀ قطعات انواع لودر کوماتسو اصل امکان پذیر می باشد.

قیمت خرید قطعات لودر هپکو و کوماتسو بر اساس نوع لوازم یدکی، جنس، کاربرد و مدل لودر بستگی دارد. زمانی که قصد خرید قطعات لودرهای کوماتسو را دارید، توجه به اصل بودن لوازم یدکی ضرورت دارد و داشتن بسته بندی پک شده همراه با نشان و هولوگرام می تواند نشانه ای بر اورجینال بودن لوازم یدکی لودر باشد.

فروشگاه هیدروسنتر چندین سال در حوزۀ واردات و فروش انواع قطعات لودر کوماتسو و دیگر برندهای معتبر جهانی فعالیت خود را آغاز نموده و همواره متناسب با نیاز مشتریان، قطعات اورجینال را با قیمت مناسب تهیه می کند و به فروش می رساند.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()