لوازم یدکی جرثقیل کاتو در دسته بندی های مختلف به فروش می رسند. جرثقیل کاتو از جمله جرثقیل های رایج در کشور محسوب می شوند و از جمله برندهای محبوب ژاپنی است. فروش  لوازم یدکی جرثقیل کاتو در دسته بندی های مختلف چون قطعات گیربکس، قطعات موتوری جرثقیل، قطعات سیستم ترمز، قطعات چرخ جرثقیل، قطعات دیفرانسیل و غیره عرضه می شوند که شامل انواع قطعات ریز و درشت چون سیبک های اکسل، واتر پمپ، لوازم جک فرمان، بلبرینگ های دکل، رینگ چرخ، فیلتر گازوئیل، فیلتر هوا، بوش، پیستون، سوپاپ دود و هوا، یاطاقان، اویل پمپ، بغل یاطاقان، کاسه نمدهای سر و ته میل لنگ و ... می باشند.

فروشگاه هیدروسنتر با اتکاء به تجربیاتی که تا کنون کسب نموده، توانسته تخصص لازم جهت شناسایی، واردات و فروش لوازم یدکی انواع جرثقیل کاتو و دیگر برندهای معتبر را بدست آورد. بدین ترتیب بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

فاکتورهای مهم خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو اصل

فاکتورهای مهم متعددی جهت خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو اصل وجود دارد و به شما مشتریان گرامی، پیشنهاد می کنیم، به این موارد توجه داشته باشید. تأمین قطعات اورجینال بسیار حائز اهمیت است چون مطابق با قطعات شرکت سازندۀ جرثقیل ساخته می شوند و تحمل کافی نسبت به فشارهای وارده را دارند.

هدف اصلی از ساخت جرثقیل، جابجایی وسایل سنگین است و کاربرد عمدۀ ماشین آلات جرثقیل را می توان در محیط هایی چون بنادر، اسکله ها، سازه های ساختمانی بلند، قسمت های باربری و غیره مشاهده نمود. در همین راستا کمپانی کاتو توانسته متناسب با وزن اجناس، انواع جرثقیل کاتو را با ظرفیت های مختلف تولید نموده و در اختیار صنعت گران قرار دهند.

در همین راستا فروشگاه هیدروسنتر متناسب با انواع جرثقیل کاتو، واردات و فروش لوازم یدکی جرثقیل تادانو اصل را انجام می دهند.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()