قطعات جرثقیل کاتو نقش مهمی در عملکرد ماشین دارد و بروز هر گونه مشکل فنی برای هر کدام از قطعات جرثقیل، می تواند کُندی عملکرد و یا توقف کامل ماشین جرثقیل را به همراه داشته باشد. هدف از ساخت جرثقیل، جهت اجرای انتقال وسایل سنگین است و کاربرد آنها را می توان در مصارف ساختمان سازی، محیط های انبارداری، مراکز باربری، اسکله ها و بنادر مشاهده نمود. در صورت بروز مشکلات فنی، ممکن است نیاز به خرید قطعات جرثقیل کاتو باشد.

فروشگاه هیدروسنتر به دلیل داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ واردات و توزیع تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است و هم اکنون توانسته سطح خدمات مجموعۀ خود را گسترش دهد و پاسخگوی سفارشات اینترنتی مشتریان در شهرستان ها باشند.

موارد مهم جهت خرید قطعات جرثقیل کاتو

کاتو از برندهای مطرح ژاپنی است و هم اکنون برخی از کمپانی ها و افراد، دارای مالکیت انواع جرثقیل کاتو هستند. هر زمان ممکن است نیاز به خرید قطعات جرثقیل کاتو داشته باشند. عوامل متعددی موجب خرابی لوازم یدکی جرثقیل می شوند و بدین ترتیب ممکن است نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعات داشته باشید. از این سو، جهت خرید لوازم یدکی جرثقیل تادانو و کاتو، توجه به اصل بودن قطعات ضرورت دارد. برخی از افراد سودجو همواره به دنبال فرصتی، جهت فروش لوازم یدکی به صورت تقلبی با نام و قیمت اورجینال هستند. بدین وسیله افراد بدون اینکه آگاهی نسبت به تقلبی بودن آنها داشته باشند، قطعات جرثقیل کاتو را خریدای نموده و از آنها استفاده می کنند ولی با گذشت زمان موجب خرابی و اُفت کیفیت در قطعات می شوند.

این در حالی است که برخی از شرکت های معتبر تنها به فکر منافع خود نمی باشند و همواره در صدد هستند با عرضۀ محصولات با کیفیت و اورجینال، رضایت مندی مشتریان را برآورده سازند و فروشگاه هیدروسنتر نیز با این هدف، به هموطنان خود خدمات رسانی می کند.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()