قطعات بیل مکانیکی کوماتسو شامل انواع قطعات اصلی و فرعی هستند که در قسمت های مختلف بیل مکانیکی به کار برده می شوند. کمپانی کوماتسو در کشور ژاپن راه اندازی شده است و توانسته اند طی سال ها فعالیت حرفه ای، انواع ماشین سنگین جهت فعالیت های عمرانی، راهسازی و ساختمان سازی طراحی و تولید نموده اند. در این راستا، انواع بیل مکانیکی را در مدل های مختلف تولید نموده و در دسترس بازار داخل و خارج قرار داده اند. فروش  قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نیز در کنار عرضۀ ماشین آلات قابل مشاهده می باشد.

فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از مجموعه های معتبر تأمین کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین فعالیت خود را در تهران راه اندازی نموده اند و توانسته اند امکان خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را برای مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم سازند.

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

فروش قطعات بیل مکانیکی هیوندا و کوماتسو را می توان در دسته بندی مختلف چون انواع لوازم یدکی موتوری بیل مکانیکی، لوازم یدکی پمپ های هیدرولیکی بیل، قطعات دکل و سر بیل، لوازم یدکی چرخ و زیربندی بیل و ... در سطح کشور مشاهده نمود. تا زمانی که انواع بیل مکانیکی کوماتسو در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، شاهد عرضۀ انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل می باشیم.

البته همواره باید توجه داشته باشید، برخی از افراد سودجو، قطعات تقلبی نیز به فروش می رسانند و به عبارتی با قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال می فروشند. در همین راستا توصیه می کنیم، جهت تهیۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین به شرکت های معتبر مراجعه کنید.

فروشگاه هیدروسنتر نیز با هدف مشتری مداری توانسته است، موفق به واردات و عرضۀ قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو اصل با قیمت مناسب و کاملاً تضمین شده در سطح کشور شوند.

  فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()