لوازم یدکی لودر کوماتسو در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته شده اند. کمپانی کوماتسو در کشور ژاپن فعالیت خود را راه اندازی نموده است و تا به امروز توانسته اند موفق به طراحی و تولید انواع ماشین سنگین و راهسازی برای اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی شوند. خرید و فروش  لوازم یدکی لودر کوماتسو متناسب با مدل های رایج این ماشین در سطح کشور صورت می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر پس از بررسی وضعیت بازار داخل و سرمایه گذاری هوشمندانه، توانسته اند، موفق به سرمایه گذاری در بخش واردات و توزیع انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو ژاپن و دیگر برندهای آمریکایی، کره ای و غیره گردند.

خرید لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو اورحینال

لودر، از مهمترین ماشین آلات راهسازی محسوب می شوند و امروزه مصارف عمدۀ آن را می توان در سطح جهان مشاهده نمود چون به واسطۀ آن توانسته اند در مدت زمان اندک، حجم زیادی خاک را جابجا نموده و صرفه جویی مالی و زمان را هنگام اجرای پروژه های فنی و مهندسی فراهم نمود. مالکین لودرهای کوماتسو، هنگامی که ماشین آنها دچار آسیب دیدگی فنی می شود. همواره در تلاش هستند با قیمت مناسب، قطعات اورجینال تهیه نموده و جایگزین قطعات معیوب و دچار شکستگی نمایند. به دلیل وجود افراد سودجو در بازار فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین، توجه داشته باشید کیفیت را فدای قیمت قطعات نکنید، البته برخی از افراد قطعات تقلبی را با قیمت اصل به فروش می رسانند. برای خرید قطعات لودر هیوندا به سایت مراجعه فرمایید.

به طور کلی، پیشنهاد می کنیم، به کمپانی و فروشگاه های معتبر و با سابقه که دارای فعالیت درخشان در حوزۀ واردات قطعات ماشین آلات سنگین کوماتسو هستند، مراجعه کنید.

فروشگاه هیدروسنتر نیز یکی از مجموعه های فعال و پویا در حوزۀ واردات لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو در تهران تأسیس شده است و طی سال ها فعالیت متوالی، توانسته اند بخش اعظمی از قطعات مورد نیاز بازار را با قیمت ارزان تأمین کنند.

  فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()