قطعات بیل مکانیکی در دسته بندی های متعددی به فروش می رسد و در این میکرو مقاله قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید. بیل مکانیکی یکی دیگر از ماشین آلات کاربردی در اجرای پروژه های عمرانی، راهسازی و استخراج معادن می باشد. تا کنون شرکت های مطرح متعددی در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین، توانسته اند موفق به ساخت انواع بیل مکانیکی در مدل های متنوع شوند و آنها را به فروش برسانند. تولید و فروش  قطعات بیل مکانیکی  متناسب با مدل های ماشین نیز در همین راستا صورت گرفته است.

جهت تهیه و استعلام قیمت انواع قطعات بیل مکانیکی می توانید با مرکز فروش هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ واردات و پخش تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است.

فروش قطعات بیل مکانیکی

بیل مکانیکی دارای مفصل بازوی است که مجهز به سر بیل یا جام است و بدین وسیله می تواند قابلیت حفاری عمیق را برای ماشین فراهم سازد. انواع قطعات بیل مکانیکی می توانند در دسته بندی های لوازم یدکی قسمت گردان، قطعات چرخ بیل مکانیکی، سر بیل، لوازم یدکی دکل و استیک، قطعات سیستم احتراق یا موتور دیزلی، سیستم هیدرولیکی و قسمت سلکتور قرار گرفته شوند.

به طور کلی اجزای اصلی تشکیل دهندۀ بیل مکانیکی از باکت، دکل، استیک و شاسی یا همان بدنه ساخته شده است. کاربرد بیل جهت اجرای عملیات عمرانی سنگین چون خاکبرداری و حفاری کانال است. بدین ترتیب حین استفاده از بیل مکانیکی، امکان آسیب دیدگی برای هر کدام از قطعات بیل مکانیکی وجود دارد. بدین ترتیب ممکن است نیاز به تعویض لوازم یدکی بیل باشد. 

در همین راستا، فروشگاه هیدروسنتر پس از بررسی بازار داخل، فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ واردات و فروش بی واسطۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین راهسازی مانند فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو با قیمت ارزان آغاز نموده است. 

شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 734
نمایش همه
علاقه مندی ها ()