قطعات لیفتراک کوماتسو در تمامی مدل ها و ظرفیت های این ماشین آلات از طریق فروشگاه آنلاین سرویس قطعه با ضمانت اصل بودن کالا عرضه می شود،  این مجموعه معتبر با بیش از سی سال فعالیت مستمر در زمینه بازرگانی و فروش قطعات لیفتراک کوماتسو اصل و دیگر ماشین آلات راهسازی و عمرانی، اعتبار بسیار بالایی در بازار لوازم یدکی ماشین آلات سنگین کسب کرده است و با اطمینان کامل می توان از سراسر کشور قطعات یدکی مورد نیاز خود را تهیه کرد. قطعات لیفتراک کوماتسو نیز همانند دیگر ماشین آلات صنعتی این برند ژاپنی از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی می توان با مراجعه به نمایندگی ها پخش این محصولات آن ها را در هر مدل و ظرفیتی با اطمینان از سلامت فیزیکی و کیفیت کالا خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد.

انواع قطعات لیفتراک کوماتسو

لیفتراک کوماتسو نیز مانند تمامی ماشین آلات صنعتی در ظرفیت ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است، و بالطبع انواع قطعات لیفتراک کوماتسو نیز در هر کدام از این ماشین های باربری تغییر می کند. انبارها، کارخانه های بزرگ، فروشگاه ها، ترمینال های مسافربری، بندرها و گمرک تنها چند نمونه از مجموعه هایی هستند که استفاده از این ماشین آلات در آن ها ضروری است. برای خرید قطعات لیفتراک به سایت مراجعه کنید.

قطعات لیفتراک کوماتسو به دوبخش کلی قطعات اصلی و قطعات الحاقی تقسیم می شوند، که هر کدام از آن ها بسته به نوع و ظرفیت ماشین از تنوع بالایی برخوردار هستند. دکل، شاسی و بدنه، شاخک ها، موتور، قطعات زیربندی، قطعات جلوبندی و غیره از سری لوازم یدکی اصلی لیفتراک کوماتسو هستند، اما این ماشین آلات این قابلیت را دارند که با افزودن انواع قطعات لیفتراک کوماتسو الحاقی بتوان کارکرد آن ها را تغییر داد، که از مهمترین آن ها می توان به رول گیر لیفتراک، عدل گیر لیفتراک و بلوک گیر لیفتراک اشاره کرد، که به جابجایی برخی اقلام و کالاها سرعت بیشتری می بخشد. 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()