قطعات لودر ولوو شامل قطعات مختلف ریز و درشت است که هر کدام از آنها در دسته بندی های مختلف در داخل ماشین لودر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لودر از جمله ماشین آلات سنگین راهسازی محسوب می شود، که در اجرای پروژه های عمرانی جهت فعالیت های خاکبرداری و جابجایی نخاله های ساختمانی و خاک استفاده می شود. با توجه به کاربرد عمدۀ خودروهای سنگین در اجرای عملیات عمرانی، بیش از پیش سالم بودن قطعات و لوازم یدکی لودر ولوو حائز اهمیت است. به محض بروز مشکلات فنی برای چنین خودروهایی، نیاز به خرید قطعات لودر ولوو خواهید داشت، تا بدین وسیله بتوانید عملکرد اولیۀ خودرو را باز گردانید.

بازرگانی نظیر فخر دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ واردات و پخش انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین چون انواع قطعات لودر ولوو و دیگر برندهای معتبر در داخل کشور می باشد.

فروش لوازم یدکی لودر ولوو

تنوع فروش لوازم یدکی لودر ولوو بسیار است و هنگام بروز مشکلات فنی برای قسمتی از ماشین های لودر، لودر به طور کامل توسط یک مکانیک مجرب مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود. در نهایت با مشاهدۀ قطعات آسیب دیده، می توانید با خرید قطعات لودر ولوو و جایگزین نمودن آن در داخل ماشین، مجدداً لودر را راه اندازی کنید. فروش لوازم یدکی لودر ولوو  بر اساس مدل های مختلف این برند صورت می گیرد.

در حال حاضر امکان خرید انواع قطعات لودر ولوو با مدل های L90E، L90F، L120E، L120F، L180E و غیره توسط بازرگانی نظیر فخر برای شما فراهم می باشد. هر زمان که قصد خرید لوازم یدکی لودرهای ولوو را داشتید، توجه به اصل بودن قطعات ضرورت دارد و داشتن نشان و هولوگرام شرکت تولید کننده بر روی بسته بندی نیز می تواند نشانی از اصل بودن لوازم یدکی لودر به شمار رود.

جهت استعلام قیمت قطعات لودر ولوو می توانید با واحد فروش بازرگانی نظیر فخر تماس بگیرید.

بازرگانی نظیر فخر

آدرس تهران سه راه آذرى ،2 راهی قپان، پلاک 870
02155797980 - ٠٩١٢١٨٩١٠٣٦ - 02155147714

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()