کمپانی پرکینز یک کمپانی انگلیسی است که با سالها تمام تلاش توانسته موتورهایی با قدرت بسیار بالا را به تولید برساند . موتور های ساخته شده توسط پرکینز در نمونه های دریایی و صنعتی است و شما با استفاده از قطعات پرکینز می توانید به راحتی از ماشین‌آلات خود استفاده کنید. قطعات پرکینز شامل انواع قطعات مختلف هستند که قیمت‌گذاری بر روی آنها بر حسب مواد اولیه زمان تولید، اندازه ، قطعهف نوع آن و غیره انجام می‌شود .

شما می توانید با مراجعه به سایت هیدرو سنتر محصولات را خریداری کنید و در صورت نیاز به دریافت مشاوره با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

کمپانی پرکینز یکی از شرکت های معتبر دنیا است که در انگلستان تاسیس شد و با تولید انواع موتورهای دیزل و انژکتور فعالیت خود را آغاز نمود امروزه کمپانی پرکینز انواع قطعات ماشین آلات سنگین را به تولید میرساند و از مشخصه های اصلی این قطعات کیفیت و دوام بالا می باشد. قطعات پرکینز قطعاتی هستند که در ساخت آنها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به صورت کاملاً پیشرفته طراحی و به تولید رسیده اند، همچنین در ساخت قطعات ، استاندارد های لازم رعایت شده است و شما می توانید بدون نگرانی این قطعات را مورد استفاده قرار دهید .

امروز خرید و فروش قطعات پرکینز بسیار گسترش پیدا کرده و افراد زیادی این لوازم یدکی را انتخاب می‌کنند. برای خرید قطعات ماشین آلات سنگین و راهسازی نیاز به دقت و بررسی در این قطعات داریم که عبارتند از:

 کیفیت

کیفیت یکی از مهمترین مسائل در خرید قطعات ماشین آلات سنگین و راهسازی می باشد در واقع اگر قطعات را در کیفیت های بالایی تهیه کنید این قطعات طول عمر بسیار بیشتری خواهند داشت و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد، استفاده از قطعات بی‌کیفیت علاوه بر نداشتن کارایی مناسب باعث صدمه زدن به سایر قطعات ماشین آلات خواهد خواهد شد بنابراین اگر شما می خواهید لوازم یدکی بسیار عالی را مورد استفاده قرار دهید حتماً قطعات با کیفیت را انتخاب کنید و لوازم یدکی پرکینز از بهترین قطعات در کشورمان است که می توانید برای خرید به فروشگاه هیدرو سنتر مراجعه کنید و این قطعات وارداتی را به راحتی از این مرکز خریداری نمایید.

قیمت قطعات

یکی دیگر از مواردی که در خرید قطعات ماشین آلات راهسازی و سنگین مورد توجه قرار می گیرد قیمت قطعات می باشد، امروزه انواع قطعات ماشین آلات در قیمت‌ های مختلفی عرضه می‌شود که باید توجه کنید تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در کیفیت می باشد بنابراین صرفاً خرید قطعات ارزان قیمت مناسب نخواهد بود و اگر این قطعات کیفیت خوبی نداشته باشند باعث بالا رفتن هزینه‌های تعمیر و سرویس ماشین آلات شما خواهد شد در صورتی که می خواهید قطعاتی را تهیه کنید بهتر است آن را در برند های معتبر و شناخته شده خریداری نمایید و برای اینکه این قطعات را با قیمت مناسبی تهیه کنید باید حتماً به فروشندگان معتبر مراجعه نمایید. برخی از فروشندگان به دلیل اینکه خود تامین کننده هستند قیمت‌ های بسیار ارزان تری را نسبت به سایر فروشگاه ها در نظر می گیرند فروشگاه هیدرو سنتر نیز از تامین کنندگان قطعات پرکینز و سایر ماشین آلات راهسازی می باشد.

نوع قطعه

در زمان خرید لوازم یدکی لودر و..... باید به نوع قطعه توجه کنید در واقع ماشین آلات مختلف از قبیل بیل مکانیکی ، لودر، بلدوزر و غیره هر یک دارای قطعات مختلفی می باشند که در نوع و مدل نیز تفاوت هایی دارند بنابراین برای خرید این قطعات باید نوع ماشین‌آلات و برند و مدل آن را مورد توجه قرار دهید تا قطعاتی مناسب را تهیه نمایید.

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()