فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی به عنوان تأمین کننده و عرضه کنندۀ قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، همواره در تلاش است زمینۀ مناسبی جهت تأمین و فروش پمپ های هیدرولیک دوسان اصل با قیمت مناسب را برای مشتریان فراهم سازد.

فروش انواع پمپ هیدرولیک دوسان

فروش انواع پمپ هیدرولیک دوسان در سطح بازار داخل و جهان یک نیاز محسوب می شود چون عملکرد اصلی ماشین آلات سنگین را لوازم یدکی پمپ هیدرولیک تشکیل می دهند. در واقع با استفاده از سیستم هیدرولیک، ماشین آلات سنگین می توانند انرژی مکانیکی را به واسطۀ سیستم موتور احتراق به انرژی هیدرولیکی تبدیل کنند، که به طبع آن عملکرد قطعات درگیر در داخل سیستم را به میزان قابل توجهی ارتقاء می بخشند. در این صورت توان ورودی پمپ هیدرولیک به وسیلۀ یک موتور تأمین شده و انرژی هیدرولیکی را به خروجی تحویل می دهد و در نهایت موجب ایجاد دبی می شود.

به طور کلی فروش پمپ هیدرولیک دوسان در دسته بندی های مختلف چون پمپ های هیدرولیکی با جابجایی غیر مثبت و پمپ های هیدرولیکی با جابجایی مثبت صورت می گیرد. البته در جایگاه خود، فروش پمپ های هیدرولیک چرخ دنده ای دوسان شامل دسته بندی های متعددی همچون پمپ هیدرولیک چرخ دنده خارجی،پمپ هیدرولیک چرخ دنده داخلی، پمپ های هیدرولیک گوشواره ای، انواع پمپ هیدرولیک پیچی و انواع پمپ هیدرولیک ژیروتوری می باشند.

همچنین فروش انواع پمپ هیدرولیک پره ای دوسان در دسته بندی مشخصی چون پمپ های هیدرولیک پره ای نامتعادل و پمپ های هیدرولیک پره ای متعادل صورت می گیرد.

خرید و فروش پمپ های هیدرولیک پیستونی دوسان نیز شامل دسته بندی اصلی پمپ های هیدرولیک پیستونی محوری و پمپ های هیدرولیکی پیستونی شعاعی می باشند. هر کدام از آنها به منظور اجرای عملیات خاص ساخته شده و در داخل ماشین آلات سنگین چون لودر، بلدوزر، گریدر، جرثقیل و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جهت سفارش انواع پمپ هیدرولیک دوسان می توانید با مرکز فروش فروشگاه هیدروسنترتماس حاصل فرمائید، تا هماهنگی های لازم جهت تأمین و تحویل قطعات و لوازم یدکی اصل صورت گیرد.

خرید پمپ های هیدرولیک انواع ماشین آلات دوسان

پمپ هیدرولیک مادر یا اصلی، پمپ هیدرولیک سروو یا دنده ای، پمپ هیدرولیک گردان یا سوئینگ و پمپ هیدرولیک حرکت یا تراول برخی از انواع پمپ هیدرولیک دوسان محسوب می شوند که در کلیۀ ماشین آلات سنگین چون بیل مکانیکی، لودر، بلدوزر، بکهو، جرثقیل، گریدر و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. توجه داشته باشید که هنگام سفارش پمپ هیدرولیک ماشین آلات دوسان، مدل و نوع ماشین برای فروشنده شرح داده شود. متناسب با نوع کارایی که ممکن است ماشین داشته باشد، انتخاب قطعات پمپ هیدرولیکی انتخاب و جایگذاری می شوند.

به عنوان مثال عملکرد پمپ هیدرولیک حرکت یا تراول به نحوی است که امکان رفت و برگشت پیستونی زاویه دار را ایجاد می کند. بدین وسیله امکان حرکت کردن بیل مکانیکی را میسر می سازد. عملکرد پمپ هیدرولیک حرکت دوسان همانند موتور گردان است که به حالت هیدروموتور است و نیروی منتقل شده از سوی پمپ مادر را به نیروی دورانی و گردشی تبدیل می کند و بدین وسیله امکان انتقال نیرو به قطعۀ گیربکس چرخ را برای حرکت بیل مکانیکی فراهم می کند.همواره به یاد داشته باشید، ماشین آلات سنگین نقش مهمی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دارد و سالم بودن آنها برای ادامۀ فعالیت های عمرانی ضرورت دارد. می تواند هر برند و مدل ماشینی باشد.

در نتیجه بروز مشکل فنی برای هر کدام از دسته بندی های لوازم یدکی پمپ هیدرولیک دوسان، نیاز به رسیدگی جهت تعمیر و یا تعویض آنها است. فروشگاه هیدروسنتر نیز با آگاهی کامل نسبت به اهمیت عملکرد هر کدام از قطعات ماشین آلات سنگین، امکان خرید پمپ هیدرولیک ماشین آلات راهسازی را برای مالکین ماشین آلات سنگین دوسان فراهم کرده است.

 

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 585
نمایش همه
علاقه مندی ها ()