فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از جمله گروه های صنعتی است که نقش بسزایی در صنعت کشور داشته چون به واسطۀ این مجموعه، شرکت های پیمانکار توانسته اند، قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین اورجینال را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنند. در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

اگر قصد خرید لوازم یدکی  پمپ هیدرولیک لودر ، مینی لودر، بلدوزر، گریدر و دیگر ماشین آلات سنگین در برندهای معروف دارید، می توانید با کادر فروش فروشگاه هیدروسنترتماس حاصل نماید و متناسب با مدل و برند لودر، قطعات مورد نظر خود را از نظر موجود بودن و قیمت استعلام کنید.

معرفی پمپ پیستونی هیدرولیک لودر

در ادامۀ مقاله اشاره ای به اهمیت کاربرد پمپ پیستونی هیدرولیک لودر خواهیم داشت. این نوع پمپ امکان جابجایی غیر مثبت را در عملکرد کلی ماشین ایجاد می کند. به عنوان مثال پمپ های گریز از مرکز و محوری از جملۀ این نوع پمپ های هیدرولیک ماشین لودر محسوب می شوند که در برابر فشار زیاد، توانایی بالایی از خود نشان نمی دهند و در عوض فرصتی برای استفاده از جریان جابجایی سیال موجود در این نوع پمپ فراهم می شود. از مهمترین ویژگی های این نوع پمپ هیدرولیکی می توان به کم هزینه بودن جهت نگهداری لودر، روان سازی عملکرد قطعات اصلی لودر، کاهش سر و صدای پمپ و قابلیت پمپ کردن تمام سیالات اشاره نمود. به طور کلی خرید پمپ هیدرولیک لودر در راه اندازی این ماشین باعث سرعت بخشیدن به فرآیند و عملکرد لودر می شود و این مسئله می تواند تأثیرات قابل توجهی بر روی سرعت اجرای عملیات حمل و نقل خاک داشته باشد.

حالا به عملکرد پمپ هیدرولیک لودر با جابجایی مثبت می پردازیم. این نوع لوازم یدکی پمپ هیدرولیک لودر در دسته بندی های مختلف قرار گرفته می شوند که عبارتند از پمپ های هیدرولیک دنده ای لودر، پمپ های هیدرولیک پره ای لودر، پمپ های هیدرولیک پیستونی لودر، پمپ های هیدرولیک پلانجر و غیره می باشند. این نوع پمپ های هیدرولیکی لودر اصل از قابلیتی برخوردار هستند که امکان پمپاژ مایعات لزج را به سهولت انجام می دهند. در واقع کاربرد این نوع پمپ ها زمانی است که مایعاتی با غلظت زیاد در جریان است و امکان استفاده از پمپ های گریز از مرکز میسر نیست. بدین ترتیب به کمک پمپ های هیدرولیک لودر با جابجایی مثبت، می تواند عملکرد عالی برای به جریان انداختن این نوع سیالات درون سیستم فراهم سازد.

یکی از جمله فروشگاه های معتبر و با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین، فروشگاه هیدروسنتراست. این مجموعه متناسب با نیاز بازار و مشتریان، در تلاش هستند که انواع لوازم یدکی لودر و دیگر ماشین آلات سنگین را با برندهای معتبر داخلی و جهانی برای آنها تأمین کنند. در این صورت اختلالی در صنعت پروژه های عمرانی و راهسازی ایجاد نشود.

قیمت پمپ هیدرولیک لودر

قیمت خرید پمپ هیدرولیک دوسان و پمپ های هیدرولیک لودر به نوع و کاربرد پمپ و همچنین مدل و برند ماشین لودر بستگی دارد. در جایگاه خود، قیمت روز ارز نیز تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت قطعات وارداتی خواهد داشت. بنابراین می توان گفت قیمت لوازم یدکی لودر تقریباً بی ثبات است و به صورت تلفنی و یا اینترنتی از قیمت انواع پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو، کاترپیلار، زوملاین، هیوندا، هپکو و دیگر برندهای معروف در سطح جهان مطلع شوید. به طور کلی پیش از خرید پمپ هیدرولیک لودر با قیمت ارزان باید توجه ویژه نسبت به کیفیت و اصل بودن قطعات لودر خریداری شده داشته باشید. خرید از فروشگاه های معتبر چون فروشگاه هیدروسنترمی تواند این اطمینان را برای شما بوجود آورد.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()